ارتش یمن به طور کامل قادر به استفاده از قابلیت های مرگبار در مقابله با متجاوزان است


ساعت: 14:44
تاریخ ارسال: 1401/10/05
کد خبر: 1920057

وزیر دفاع دولت صنعا گفت: ارتش یمن توانایی کامل برای استفاده از ظرفیت های مرگبار خود در مقابله با متجاوزان و هدف قرار دادن عمق جغرافیایی کشورهای متجاوز و تاسیسات حیاتی و حساس را دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه شبکه المیادین، محمد العطافی وزیر دفاع دولت صنعا گفت که متجاوزان در حال حاضر با وضعیت خود روبرو هستند و پایه های تجاوز را ادامه داده و حضور خود را در استان ها، مناطق و مناطق مستقر می کنند. جزایر تحت اشغال عربستان سعودی و امارات.

وی تصریح کرد: ارتش یمن از توان کامل برای استفاده از توانایی های مرگبار خود در مقابله با متجاوزان و هدف قرار دادن عمق جغرافیایی کشورهای متجاوز و تاسیسات حیاتی و حساس برخوردار است.

همچنین، جلال الرویشان، معاون نخست وزیر امنیتی و دفاعی دولت صنعا در بیانیه ای اعلام کرد که موضع صنعا در مورد آغاز هرگونه گفت وگوی سیاسی که منجر به تحقق صلح عادلانه، همه جانبه و شرافتمندانه شود. کل مردم یمن واضح و آشکار است.

الرویشان تصریح کرد که خواسته های صنعا عمدتاً مبتنی بر خواسته های مشروع مردم یمن است. پرداخت حقوق کارکنان از محل درآمدهای نفت و گاز، افتتاح فرودگاه صنعا، رفع محاصره بندر حدیده و پایان حضور خارجی در خاک یمن.

این مقام یمنی تاکید کرد که صنعا خطرات ادامه وضعیت بدون جنگ و بدون صلح را در سایه تمایل متجاوزان به ادامه تجاوزات و تقویت حضور اشغالگران کاملا درک می کند.

وی ادامه داد: هیات عمانی در سفر اخیر خود به صنعا تمام تلاش خود را برای برقراری ارتباط با کشورهای متجاوز برای دستیابی به صلحی شرافتمندانه و عادلانه در یمن و کل منطقه به کار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید