احساس مسئولیت، قابلیت اطمینان و پاکیزگی از ویژگی های افسران و کارکنان ارتش است

ساعت: 11:58
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۲۸
کد خبر: 1923167

معاون هماهنگ کننده ارتش از زحمات جهادی افسران و معتمدین معاونت آمادگی و پشتیبانی ارتش تشکر کرد و گفت: احساس مسئولیت، امانت داری و پاکیزگی از ویژگی های افسران و کارکنان ارتش است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش در جمع معاون و کارکنان آماد و نگهداری و تحقیقات صنعتی جمهوری اسلامی ایران گفت: آماد و نگهداری اقیانوس کار است و اهمیت آن بر کسی پوشیده نیست. هر کسی.

امیر سیاری ادامه داد: تامین انواع سلاح، تجهیزات، مهمات و قطعات نیروها، حمل و نقل، سوخت، تغذیه و ده ها عامل دیگر از مولفه های مهم موفقیت در هر عملیات نظامی است.

وی با بیان اینکه آمادگی و پشتیبانی نقش بسیار تعیین کننده ای در برد و باخت نبردها و عملیات ها در تمامی ارتش ها دارد افزود: بررسی جنگ های جهانی اول و دوم و همچنین جنگ های اخیر در منطقه اهمیت آمادگی و پشتیبانی را نشان می دهد. بیش از هر زمان دیگری و تأثیر اقدامات آمادگی و برنامه های پشتیبانی را می توان در اجرای موفقیت آمیز رزمایش مشترک ارتش ذوالفقار 1401 مشاهده کرد.

معاون هماهنگ کننده ارتش ضمن تشکر از زحمات جهادی مسئولان و متولیان معاونت آمادگی و پشتیبانی ارتش گفت: احساس مسئولیت، امانت داری و پاکیزگی از ویژگی های افسران و کارکنان ارتش است. “

دریادار سیاری افزود: همرزمان ما در آمادگی و پشتیبانی از ستاد ارتش گرفته تا نیروها با اخلاص، استقامت و سکوت عمل کرده اند که منجر به ارتقا و هم افزایی بیشتر بخش آمادگی ارتش شده است.

وی بیان کرد: شرایط امروز، متغیرهای مختلف و تهدیدات موجود ایجاب می کند که همیشه آینده را جلوتر از حوادث ترسیم کنیم.

معاون هماهنگ کننده ارتش تاکید کرد: با نگاه به آینده باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم که ارتش جمهوری اسلامی ایران در انجام ماموریت های خود یعنی حفظ استقلال، تمامیت ارضی و حفظ استقلال، بیش از گذشته موفق باشد. پاسداری از نظام مقدس کشورمان.

دریادار سیاری با تاکید بر اینکه تجارب و حمایت های ارزشمند آماد در دوران دفاع مقدس باید چراغ راه برنامه ها و اقدامات امروز معاونت آماد و پشتیبانی ارتش باشد، گفت: برنامه ریزی و هم افزایی در تعاملات و تبادل تجربیات و اطلاعات با بهره مندی از علم. و تکنولوژی یک ضرورت است و در موفقیت مدیران و فرماندهان است. بنابراین باید برای سربلندی نظام و مردم عزیز ایران اسلامی، آماده انجام بهینه تمامی ماموریت های مهم ارتش با احتساب نقاط ضعف و قوت در همه حال باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید