ما اجازه نداریم بر اساس قانون سلیقه عمل کنیم/شفافیت اقتصادی و پاکیزگی محور کار هرمزگان است.

ساعت: 14:43
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۹
کد خبر: 1801906

سرپرست معاونت توسعه و نگهداری منابع استانداری هرمزگان:

خاکی نهاد با تاکید بر اینکه ما اجازه نداریم بر اساس قانون سلیقه عمل کنیم، شفافیت اقتصادی و تطهیر را مبنای کار در هرمزگان عنوان کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از هرمز; محسن خاکی نهاد سرپرست معاونت توسعه منابع و پشتیبانی استانداری هرمزگان در آیین تجلیل و قدردانی از مدیران کل دیوان محاسبات کشور از این مجموعه به عنوان چشم ناظر دستگاه های اجرایی یاد کرد و گفت: گرد می تواند بازی کند. نقش مهمی در روند توسعه استان دارد.

وی با قدردانی و تشکر از اقدامات رئیس کل دیوان محاسبات کشور افزود: توافق همه ما بر اساس قانون این است که از خط قرمزها عبور نکنیم به عبارتی هزینه دستگاه ها باید باشد. از وام های مصوب تجاوز نکند.»

معاون توسعه منابع و پشتیبانی استانداری هرمزگان با اشاره به سیاست های جدید حکمرانی در استان گفت: مردم در روستاها.

کاکی نهاد ادامه داد: اساس همه این اقدامات; مبارزه با فساد، نفی روابط ناسالم اداری، شناسایی زمینه های فساد، پاسخگویی، شفافیت و انضباط مالی و خلوص اقتصادی است به طوری که تمامی مدیران فعال استانی در دوره جدید ملزم به رعایت تمامی موارد فوق می باشند.

وی با تاکید بر اینکه ما اجازه نداریم طبق قانون عمل کنیم، گفت: قانون روشن است و تکلیف را روشن کرده است و همه ما موظف به رعایت قانون به ویژه قوانین بودجه هستیم.

سرپرست معاونت توسعه منابع و پشتیبانی استانداری هرمزگان تاکید کرد: از همه مدیران انتظار می رود از ظرفیت مطالبه گری عمومی و به عنوان دادستان برای رسیدگی به تخلفات و اعتمادسازی عمومی به دستگاه های اجرایی استفاده کنند.

خاکی نهاد در ادامه اجرای اطلاعات برای مبارزه مستقیم با فساد و زمینه های آن را یکی از مهم ترین خواسته های مدیران خود در اولین روز مسئولیت خود عنوان کرد و گفت: بنابراین نظارت هوشمند در این حوزه می تواند بسیار موثر باشد و ما هم هستیم. آماده همکاری با دیوان محاسبات می باشد.

وی سپس با تمجید از شعار دیوان فناوری و افراد کلیدی، افزود: اکثر مدیران افراد صادق و پاکدامنی هستند و همه به دنبال فساد نیستند. آموزش مدیران برای پیشگیری به عنوان یک اصل مهم می تواند از وقوع تخلفات جلوگیری کند.

سرپرست معاونت توسعه و پشتیبانی منابع استانداری هرمزگان تاکید کرد: اجرای قانون نسل می تواند کمک خوبی در شرایط فعلی که با مشکلات مختلفی مواجه هستیم باشد. به عبارت دیگر قوه مجریه باید فضای مازاد خود را به سایر نهادهای بهره وری اختصاص دهد.

خاکی نهاد در پابان گفت: انجام وظایف داخلی در دادگاه نباید باعث ایجاد ترس در مدیران شود و روحیه شجاعت، شجاعت و خلاقیت را در آنها از بین ببرد. مدیران باید بتوانند برای حل مشکلات مردم و پیشبرد اهداف دولتی که هدف نهایی آن خدمت به مردم است تلاش کنند. همچنین توصیه به اجرای مفاد بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید