موضوع شفافیت رای از دستور کار مجلس خارج نشد/ جریان ضدانقلاب بحث شفافیت مجلس را باز کرده است!


ساعت: 10:28
تاریخ انتشار: 14/11/1400
کد خبر: 1807992

نماینده ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس اطلاعاتی که از دستگاه های امنیتی دریافت کرده ایم مشخص شده است که منافقین پشت این موضوع هستند تا شفاف سازی صورت نگیرد.

«هادی بیگی نژاد» نماینده مردم مالایی در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ وی با اشاره به اینکه متاسفانه فضای رسانه ای کشور در بحث شفافیت کاملا سیاسی شده است، گفت: قطعا هر طرحی در مجلس موافقان و مخالفانی دارد اما در پشت صحنه سیاسی این توافقات و اختلافات را به چالش می کشد. “

وی با اشاره به اینکه در رده معلمان رتبه بندی شده، برخی از نمایندگان رای موافق و برخی دیگر رای مخالف دادند، خاطرنشان کرد: متأسفانه نمایندگان مجلس به دلیل رأیی که در این طرح دادند همچنان در خارج از مجلس مورد هجمه قرار دارند و با چالش های بزرگی مواجه شدند. بنابراین، توهین به ارعاب، بنابراین، نمایندگان رای‌دهنده در موضوع رتبه‌بندی معلمان همچنان به دلیل رای خود درگیر دعاوی خارج از مجلس هستند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با تاکید بر اینکه این موضوع باعث نگرانی نمایندگان شده است، گفت: اگر به ازای هر رای درگیر دعوا، فحاشی و توهین گروه های مختلف بازنشستگان، معلمان و قوه قضائیه شویم، چالش های بزرگی به وجود می آید.

بیگی نژاد با تاکید بر اینکه موضوع شفافیت مجلس هیچ گاه از دستور کار خارج نشده و در جلسه غیرعلنی مطرح می شود، خاطرنشان کرد: از شفاف سازی خرسندیم و اعلام کردیم که رای ما علنی و شفاف خواهد شد.

وی با بیان اینکه مجلس در بحث شفافیت با چالش حاکمیت خارجی مواجه است، ادامه داد: بر اساس اطلاعاتی که از دستگاه های امنیتی دریافت کرده ایم مشخص شده است که منافقین پشت این موضوع هستند بنابراین شفاف سازی صورت نمی گیرد. . “

نماینده مردم ملایر در مجلس خاطرنشان کرد: جریان های ضد انقلاب در خارج از کشور و برخی جریانات داخل کشور با اهداف صرفا سیاسی و انتخاباتی به دنبال ضربه زدن به موضوع شفافیت هستند.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید