مردم می خواهند با عوامل عدم اطمینان مقابله کنند. جبهه استکبار باید انتقام ملت ایران را احساس کند


ساعت: 10:47
تاریخ انتشار: 26.08.1401
کد خبر: 1911621

مردم می خواهند با عوامل ناامنی مقابله کنند و اجازه ندهند کسی امنیت آنها را تهدید کند، از طرف دیگر وقت آن رسیده است که جبهه استکبار طعم انتقام ملت ایران را بچشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش ایلام بیدار، سال 1401 سالی است که دولت عزم خود را برای حل مشکلات مردم و ایفای نقش در عرصه های مختلف جزم کرده است، به همین دلیل این جبهه استکبار به رهبری آمریکا بیش از پیش شاهد زوال و نابودی است. هر روز بیشتر می شود.جایی که هر روز اقدامات جدیدی برای جلوگیری از پیشروی ایران انجام می دهند.

تاریخ تاریخی ایران اسلامی روزهایی را نشان می دهد که کشورهایی مانند آمریکا، رژیم صهیونیستی و دیگر همپیمانان دست به اقدامات گسترده ای علیه ملت ایران زدند که در نتیجه آن افراد بی گناه کشته شدند.

از جنگ تحمیلی هشت ساله گرفته تا کشتار 17 هزار انسان بی گناه توسط منافقین، کشتار دانشمندان، سوزاندن اموال عمومی و… طبیعت حیوانی و شیطانی آنها که حتی ابتدایی ترین حقوق بشر را برای اهداف شومشان زیر پا می گذارد. از هر هدفی برای رسیدن به هدف شوم خود سوء استفاده می کنند، مثل داعش، کومله، پژک و غیره، همه آنها تحت کنترل مستقیم آنها هستند و جالب اینجاست که همچنان از او حمایت می کنند و حمایت خود را نشان می دهند. با اقدام وقیحانه ناامنی کشور را آشکارا اعلام می کنند.

اینجاست که مجامع بین‌المللی از حقوق بشر علیه ایران گلایه می‌کنند، در حالی که در این کشور آمریکا زن به عنوان کالا معامله می‌شود و در کشوری مثل عربستان سر بچه‌ها را می‌برند و به تنهایی می‌خوابند، در حالی که در ایران اسلامی زنان جایگاهی دارند. معنویت بالایی دارند و در مراحل مختلف ایفای نقش می کنند.


مردم خواهان اقدام قاطع و پایان دادن به مماشات هستند

حسین ندیمی کارشناس مسائل اجتماعی در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت: صحنه اغتشاشات روزهای اخیر ابعاد جدیدی پیدا کرده است و این حضور مسلحانه و کشتار مردم است که صحنه های جنایت را به نمایش گذاشته است. و شرارت های جبهه استکبار و مردم امروز بیش از هر چیز خواهان اقدام قاطع و پایان مماشات هستند و وقت آن رسیده است که جبهه استکبار انتقام ملت ایران را با جان و دل احساس کند.

وی افزود: اغتشاش گران از وقاحت گذشته و می خواهند بازار را تعطیل کنند و به انواع ناامنی ها متوسل شده اند که مردم می خواهند قاطعانه با آن برخورد کنند و امنیت را به خیابان ها برگردانند.

ندیمی تصریح کرد: واقعیت این است که این اتفاقات مردمی نیست، بلکه برخی مزدوران عوامل ضد انقلاب با هدف قبلی دست به چنین اقداماتی می زنند.


e1014e20 e28b 4a8f af9e 9cbb97bad44b خبر خاکستری


شورشیان عوامل مزدور ضدانقلاب هستند

قدرت الله نیاصدق، مدرس دانشگاه و کارشناس ارشد امور بین الملل در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار، گفت: بررسی اغتشاشات نشان می دهد که مردم به صورت سازماندهی شده در اغتشاشات شرکت می کنند و در گروه های مختلف با برنامه ای کار می کنند. نشان می دهد فعالیت پشت آن این است که آنها تحت نظارت یک کشور و با ارتش آموزش دیده اند.

وی افزود: هزینه های میلیاردی آمریکا برای ناامنی ایران و همگرایی همه گروه های تروریستی نشان از اجماع گرگ هایی دارد که با نظارت جبهه استکبار و با صرف هزینه های میلیاردی و اعطای امتیازات مختلف، تلاش می کنند. از هر طریق ممکن برای شیطان بزرگ نقش بازی کنید و امتیاز کسب کنید، در عین حال نباید سلبریتی هایی را که فروش رفت را فراموش کنیم.

این استاد دانشگاه همچنین گفت: این نوع جنگ نوعی جنگ ترکیبی در سال های اخیر است که از همه عوامل برای رسیدن به هدف استفاده می شود.

نیاصدک با بیان اینکه کشورهای حامی اغتشاشات باید منتظر پاسخ قاطع باشند، گفت: کشورهایی که امروز در صدد ایجاد بلاتکلیفی در ایران هستند باید بدانند که زمان مقابله با آنها فرا رسیده است و منتظر پاسخ ایران باشند و نتایج آن را ببینند. اقدامات آنها

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید