نیروهای مسلح و ارتش از قابلیت های تهدید بالایی برخوردار هستند


ساعت: 15:51
تاریخ انتشار: 08/08/1401
کد خبر: 1907130

معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: امروز نیروهای مسلح و ارتش از توانمندی های تهدید بالایی برخوردار هستند; پس هیچ دشمنی جرات تعرض به تمامیت ارضی جمهوری اسلامی را ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امیر دریادار حبیبله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش در نشست فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس گفت: هدف از برگزاری چنین برنامه هایی دیدار مجدد با خانواده شهدا و زنده نگه داشتن خاطرات دوران دفاع مقدس است.

معاون هماهنگ کننده ارتش با تاکید بر اهمیت تجلیل از جانبازان دوران دفاع مقدس گفت: تجلیل از ایثارگران یکی از موثرترین اقداماتی است که باید توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی انجام شود.

دریادار سیاری در ادامه با تسلیت حادثه حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (شاهچراگ) گفت: این حادثه تروریستی قلب همه مردم عزیز ایران را به درد آورده است. خیل عظیمی که روز گذشته در مراسم تشییع پیکرهای شهدای این حادثه تلخ در استان فارس حضور یافتند نشان از اتحاد، همدلی، وفاق و انسجام و همت والای ملت بزرگ ایران در مقابل جبهه کفر و الحاد دارد.

وی با بیان اینکه چهار تن از شهدای این حادثه دلخراش متعلق به خانواده های تیپ و نیروی زمینی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران هستند، تصریح کرد: امروز نیروهای مسلح و ارتش از توانمندی بالایی برای مقابله با تهدیدات برخوردار هستند. پس هیچ دشمنی جرات تعرض به تمامیت ارضی جمهوری اسلامی را ندارد.

دریادار سیاری خطاب به جانبازان دوران دفاع مقدس گفت: بازدارندگی و اقتدار امروز به راحتی به دست نمی آید و مرهون خدمات و تجربیات ارزنده شما عزیزان در دوران شکوهمند دفاع مقدس است.

وی خاطرنشان کرد: امروز کشور ما به برکت نیروی انسانی نخبه و کارآمد که یکی از مهمترین مولفه های قدرت ملی محسوب می شود در بالاترین سطح قرار دارد و این جوانان و نیروهای متخصص فرزندان و بزرگان شما جانبازان عزیز هستند.

معاون هماهنگ کننده افزود: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در همه رده ها و چهار نیرو در حوزه تجهیزات و فناوری دفاعی به خودکفایی رسیده و به هیچ کشور نیازمندی نمی رسد. بنابراین تمام تاکتیک ها و فنون نظامی زاییده افکار و اندیشه های فرماندهان و مدیران خودمان است و آن توانایی بازدارندگی و بومی سازی مولفه های قدرت ملی در مواجهه با تهدیدات است.

دیدگاهتان را بنویسید