ارتش و نیروهای مسلح متعلق به مردم هستند و از مردم محافظت می کنند


ساعت: 10:58
تاریخ انتشار: 21.08.1401
کد خبر: 1910265

فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش با بیان اینکه ارتش و نیروهای مسلح متعلق به مردم و حافظ مردم هستند، گفت: ارتش از استقلال و تمامیت ارضی کشور در مقابل هر تهدیدی با رعایت ضوابط حفاظت می کند. قانون اساسی کشور و لباس نظامی ما در واقع لباس افتخار است.» این مقام والای شهادت است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ پاسدار امیرحسین ولیوند زمانی فرمانده دانشگاه و ستاد ارتش در گفت وگویی اظهار داشت: مهمترین وظیفه مراکز علمی و آموزشی تربیت نسل های آینده کشور و ارتش است. جمهوری اسلامی ایران برای تحقق این هدف متعالی تلاش زیادی می کند.



وی ادامه داد: دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش بر اساس رسالت ذاتی خود، فرماندهان آینده نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامی را که در آینده نه چندان دور هدایت این یگان ها را بر عهده خواهند داشت، در دو مقطع کارشناسی ارشد و … تربیت می کند. دکتری .



فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد نیروی زمینی افزود: امروز مجتمع علمی آموزشی دافوس آجا به طور مستقل همان کاری را برای ارتش انجام می دهد که کشورهای دیگر در گذشته برای ارتش انجام داده اند و امروز این افتخار را داریم که از هشت سال دانشجو داشته باشیم. کشورهای جهان در فرآیند آموزش دافوس آجا قرار دارند. برخی از این کشورها که با کشور ما تعامل علمی و آموزشی برقرار کرده اند از ما تقاضای اضافه سهمیه دانش آموزی می کنند که به معنای عملکرد مطلوب گل نرگس در زمینه آموزشی و پژوهشی است.



فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از جمله ارتش دافوس دارای هشت سال سابقه دفاع مقدس و تجربه میدانی در عرصه های مختلف هستند و تمام تلاش ما بر اساس قانون اساسی کشور است. و تحقق منویات مقام معظم رهبری در زمینه ارتقای دانش و توسعه علمی به سمت پژوهش علمی است.



وی با بیان اینکه ارتش و نیروهای مسلح متعلق به مردم و مدافعان مردم هستند، خاطرنشان کرد: ارتش بر اساس قانون اساسی کشور در برابر هر تهدیدی از استقلال و تمامیت ارضی کشور دفاع می کند و لباس نظامی ما در واقع لباسی است افتخار مقام معظم رهبری هر کس از هر درجه ای که این لباس را بپوشد در واقع برای حفظ باورها و آب و خاک میهن تلاش کرده و جان گرانبهای خود را در این راه از دست داده است.

دیدگاهتان را بنویسید