ارتش ایران به طور کامل به قدرت بازدارندگی فعال دست یافته است

ساعت: 11:41
تاریخ انتشار: 1401/10/14
کد خبر: 1921893

نمایندگان شورای اسلامی در بیانیه ای از ارتش جمهوری اسلامی ایران برای برگزاری رزمایش مشترک ذوالفقار 1401 ارتش تقدیر کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ در جلسه علنی امروز (چهارشنبه 23 دی ماه) تقدیر و تشکر نمایندگان مجلس از ارتش جمهوری اسلامی ایران برای برگزاری رزمایش مشترک ذوالفقار 1401 قرائت شد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

نام خدا

رزمایش مشترک و باشکوه ذوالفقار 1401 ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه ساحلی مکران به وسعت بیش از 3 میلیون کیلومتر مربع از آب‌های آزاد، به خوبی اوج هماهنگی، ضربه زدن و توانایی انهدام هر گونه تهدیدی را به نمایش گذاشت. هر منبع

برگزاری رزمایش گسترده با همه نیروها در تنوع جغرافیایی و شرایط سخت آب و هوایی نشان از آمادگی کامل ارتش جمهوری اسلامی ایران برای هر موقعیت و هر تهدیدی دارد و نشان می دهد که ارتش جمهوری اسلامی ایران به قدرت بازدارندگی فعال کاملا دست یافته است. و توانایی مقابله با هر نیرویی در زمین و آسمان و دریا دارای راه حل ها و پاسخ های موثر و محلی و فناوری های نوآورانه و پیشرفته است. چنین ارتشی مورد هراس دشمن و محبوب ملت است و در زمان مناسب در مکان مناسب حضور دارد.

امروز ارتش پشتیبان نظام، پشتیبان مرجعیت، پشتیبان ملت مسلمان ایران و پشتیبان همه اقشار ملت است. استقبال و ارتباط محبت آمیز مردم عزیز استان های سیستان و بلوچستان، هرمزگان و بوشهر با دلیرمردان ارتش انقلاب، تاکتیک های نظامی ترکیبی دشمن را نقش بر آب کرد و مورد قدردانی نمایندگان ملت است.

پرچمدار دیپلماسی دفاعی ایران در رویدادی چشم نواز و قدرتمند، ارتشی است که به خوبی به تحرکات ضد ایرانی دشمنان پاسخ می دهد و تهدید را از سر ملت ایران دور می کند.

ما نمایندگان ملت بزرگ ایران در شورای اسلامی در سالروز شهادت سپهبد دلاور حاج قاسم سلیمانی یاد و خاطره شهدای مقاومت و فرمانده بزرگ جبهه مقاومت و … را گرامی می داریم. از 48 هزار شهید ارتش جمهوری اسلامی ایران در دفاع مقدس، از فرماندهان محترم ارتش جمهوری اسلامی ایران، افسران خدمتگزار و ایثارگر که در رزمایش بزرگ و باشکوه ذوالفقار 1401 حضور یافتند. ارتش و توفیق ارتش انقلابی را در تامین اقتدار روزافزون نظام اسلامی در سایه تدابیر حکیمانه فرماندهی معظم کل قوا از خداوند متعال خواستاریم.

دیدگاهتان را بنویسید