تاکنون بیش از 40 میلیون آمریکایی در انتخابات کنگره شرکت کرده اند

همچنین گفته می شود که تاکنون در مجموع 151 میلیون نفر برای رای دادن در انتخابات میان دوره ای آمریکا ثبت نام کرده اند.

رای گیری زودهنگام هم در مراکز رای گیری و هم از طریق پست انجام شد که حدود 18 میلیون نفر در مراکز رای گیری شرکت کردند و حدود 22 میلیون نفر از طریق پست رای دادند.

در حالی که بسیاری از کشورهای خارجی به انتخابات میان‌دوره‌ای که دو سال پس از انتخابات ریاست‌جمهوری برگزار می‌شود اهمیتی نمی‌دهند، آمریکایی‌ها به دلیل تأثیر زیادی که بر برنامه‌های سیاسی آمریکا و جهت‌گیری کشور دارند، به این انتخابات اهمیت می‌دهند.

امسال نیز علاقه فزاینده ای به انتخاب فرمانداران ایالتی (نماینده بالاترین مقام در انتخابات که نتایج انتخابات را تأیید می کند) به دلیل نقش مهم آنها در سازماندهی و مدیریت انتخابات و مستندسازی نتایج آنها وجود دارد. چیزی که دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا در اعتراض به نتایج انتخابات 2020 به آن اشاره کرد.در آن زمان ترامپ در پیامی در توییتر نوشت: راستی آزمایی آرا توسط برایان کمپ، فرماندار ایالت جورجیا، این کار را غیرممکن کرد. کنترل و شمارش امضای آرا و پاکت های پستی و غیره. آنها می دانستند که قرار است تقلب کنند. امضای واقعی باید فاش شود.

انتخابات میان دوره ای هر دو سال یکبار برگزار می شود، اما به ویژه زمانی اهمیت پیدا می کند که با انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که هر چهار سال یک بار برگزار می شود، همزمان نباشد.

همه اعضای مجلس نمایندگان برای یک دوره دو ساله انتخاب می شوند، بنابراین همه 435 کرسی مجلس در طول انتخابات میان دوره ای با هم رقابت می کنند. علاوه بر این، یک سوم از 100 سناتور (35 کرسی) در انتخابات میان دوره ای هر دو سال یک بار انتخاب می شوند. علاوه بر این، انتخابات برای بسیاری از فرمانداران ایالتی (36 ایالت)، و همچنین بسیاری از دفاتر سیاسی محلی در ایالت ها و شهرها برگزار می شود.

پیش‌بینی‌ها نامشخص هستند و نتایج نظرسنجی بسته به حزبی که نظرسنجی را انجام می‌دهد و گرایش‌های ایدئولوژیکی آنها متفاوت است. به عنوان مثال، نظرسنجی های محافظه کار فاکس نیوز نشان می دهد که جمهوری خواهان بر خلاف نظرسنجی های انجام شده توسط شبکه خبری لیبرال ام اس ان بی سی، عموما از دموکرات ها بهتر عمل می کنند. با این حال، همه نظرسنجی ها نشان می دهد که اختلاف بین نامزدهای دو حزب به ویژه در ایالت هایی مانند پنسیلوانیا، جورجیا، نوادا، آریزونا و ویسکانسین کم است.

دیدگاهتان را بنویسید