تایید آخرین نسخه رتبه بندی معلمان

تایید آخرین نسخه رتبه بندی معلمان

آخرین نسخه رتبه بندی معلمان امروز 23 فروردین ماه اعلام شد. نسخه نهایی آیین نامه رتبه بندی معلمان امروز 23 فروردین 1401 به تصویب رسید.

رتبه بندی فرهنگیان یکی دیگر از دغدغه های حوزه آموزش است که با گذشت حدود 10 سال از تصویب آن، هم اکنون تصویب لوایح آن در مجلس شورای اسلامی در حال بررسی است. رتبه بندی معلمان در وهله اول یکی از اقدامات ارتقای کیفیت آموزشی است و سپس به فکر بهبود وضعیت معیشتی معلمان هستیم، طرح رتبه بندی فرهنگیان یکی از طرح های پر سر و صدا این روزهای مجلس است. زیرا با اجرای طرح رتبه بندی فرهنگیان حقوق معلمان افزایش چشمگیری خواهد داشت در آینده به آخرین اخبار طرح رتبه بندی فرهنگیان خواهیم پرداخت.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش آخرین وضعیت احکام اجرایی قانون رتبه بندی معلمان را تشریح کرد.

وی افزود: در قانون کارگروه هایی برای تدوین آیین نامه پیش بینی شده است و این آیین نامه با همکاری سازمان برنامه و بودجه، سازمان استخدامی و امور اداری و سه نماینده مجلس تدوین و تدوین می شود. این سمینارها به صورت منظم و روزانه برگزار می شود و تدوین آیین نامه رتبه بندی معلمان تقریباً به پایان رسیده است و همانطور که اشاره کردیم طی چند روز آینده تقدیم هیئت دولت خواهد شد.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه قانون بودجه امسال شایستگی لازم را برای رتبه بندی معلمان فراهم کرده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد، گفت: قطعا در برنامه بودجه اجرا می شود.

دیدگاهتان را بنویسید