تا روز جمعه کانکس در مناطق زلزله زده نصب می شود / توزیع روزانه 5000 غذا و 2000 آب معدنی توسط سپاه


ساعت: 23:31
تاریخ انتشار: 1401/04/15
کد خبر: 1881506

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: سپاه، نیروی دریایی استان و ستاد مدینه منوره با همکاری یکدیگر، مناطق زلزله زده را جدا کرده و به مردم عزیز و صبور بخش مهران شهرستان بندرلنگ امداد رسانی می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار علیرضا طنسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در گفت و گو با رادیو جوان گفت: مناطق زلزله زده غرب هرمزگان را بین سه نیروی دریایی، پایگاه مدینه منوره و امام سجاد (ع) تقسیم کرده ایم. ع) سپاه هرمزگان».

وی با اشاره به خسارت شدید زلزله به روستای سایه خوش و تخریب 100 درصدی و جمعیت حدود 400 خانواری آن روستا، گفت: روستای سایه خوش توسط نیروی دریایی سپاه و برخی روستاهای آسیب دیده دیگر منطقه از جمله تخریب شد. کلاتو، کناه، چاه احمد و … همچنین قرارگاه نیروی زمینی سپاه در مدینه منوره مسئولیت امداد رسانی و خدمات رسانی و آواربرداری را بر عهده داشت و سپاه استان نیز وظیفه تخلیه مردم از منازل و آواربرداری را بر عهده داشت تا بتوانیم بتوانیم. ارائه خدمات مناسب به مردم

سردار تنگسیری با اشاره به ورود 160 پادگان به منطقه و نصب بیش از 70 پادگان تاکنون در روستای سایه کوش، گفت: این پادگان ها نیاز به کولر دارند، امروز 70 دستگاه کولر به منطقه اعزام کرده ایم و همچنین اقدام به برداشت کرده ایم. یخچال و فریزر به منطقه و روزانه 5000 پرس غذای انسان را در دو نوبت ارائه می دهیم.

به گفته فرمانده نیروی دریایی سپاه 150 شیر بهداشتی و حمام به منطقه منتقل شده است که در حال نصب آن هستیم و 2000 شیر آب معدنی و آب انبار به روستاها داریم.

استقرار بیمارستان 24 تختخوابی، پایگاه امداد و برپایی چادر گروهی بزرگ برای بقیه نیروهای خدماتی از دیگر اقداماتی بود که سردار تنسیری علاوه بر انتقال لودر، بیل مکانیکی، سوله مخصوص ویژه انجام داد. استقرارها و غیره

وی تاکید کرد: ساخت پادگان تا روز جمعه به پایان می رسد و این مردم مهربان، صبور و قدرشناس را تنها نخواهیم گذاشت و این حق را دارم که از سردار سلامی فرمانده کل سپاه تشکر کنم. دستور ویژه ای برای کمک رسانی به زلزله زدگان داده است».

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید