عمل به وعده سپاه برای تامین کانکس در مناطق زلزله زده/ استقرار بیمارستان صحرایی 24 تختخوابی شهید فاطمی (ره) در روستای سایه خوش


زمان: 12:50 بعد از ظهر
تاریخ ارسال: 1401/04/14
کد خبر: 1881109

سردار تنسیری از ورود لانه ها برای اسکان و استقرار موقت آنها در محل زلزله روستای سایه کوش هرمزگان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش هرمز؛ سردار علیرضا تنسیری فرمانده نیروی زمینی سپاه روز گذشته در بازدید از روستاهای آسیب دیده مهران بندرلنگ اعلام کرد که با توجه به تخریب زیاد ساختمان های مسکونی و شدت گرما، تامین واحدهای مسکونی یکی از مواردی است که ضروری ترین نیاز مردم این روستاها که حول و حوش قدرت است، انشاءالله در تلاش هستیم تا در اسرع وقت آن را تامین و در اختیار مردم عزیز و نجیب زلزله زده قرار دهیم.

فرمانده ناوگان سپاه گفت: الحمدلله با پیگیری ها و حمایت های بی دریغ فرمانده معظم کل قوا و تلاش های معاونت آمادگی و پشتیبانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر دوشنبه اولین محموله لانه های مسکونی وارد شد. و در حال نصب، نصب و تحویل مردم است. .

وی افزود: تعداد این تعاونی های مسکن 400 تعاونی است که مجهز به سیستم سرمایشی هستند.

تنگسیری یادآور شد: با تلاش جهادی فرماندهی بهداشت ندسا ظهر امروز بیمارستان صحرایی 24 تختخوابی شهید فاطمی (ره) در روستای سایه خوش با تجهیزات لازم و دو واحد درمانی سیار در روستاهای همجوار طبق برنامه زمان بندی شده راه اندازی شد. یک سرویس بهداشتی و ارائه درمان.

فرمانده نیروی دریایی سپاه ضمن تقدیر و تشکر از موکب های اربعینی در ارائه غذای گرم و اقدامات خدمات رسانی، یادآور شد: تا رفع مشکلات ناشی از زلزله، منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه روزانه 5000 غذای گرم را در دو شیفت ناهار طبخ و توزیع می کند. و شام

فرمانده نیروی دریایی سپاه تصریح کرد: همزمان با نصب 150 شیر توالت و دوش، نصب و آبرسانی توسط منطقه 5 نیروی دریایی سپاه تا رفع کامل مشکل آب در حال انجام است.

تنگسیری با اشاره به اینکه اورژانس هوایی نیروی هوایی ندسا در حالت آماده باش است و در صورت نیاز اقدام خواهد کرد، افزود: تعداد قابل توجهی مخزن آب، کولر و یخچال به خانواده هایی که تجهیزاتشان در زلزله از بین رفته است، تحویل داده شده است. و در صورت نیاز با توجه به نیاز و مطالعات لازم مجددا کمک خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه سپاه متعلق به مردم است و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره پشتیبان، حافظ و حافظ مردم بوده و با تاکیدات ولی امر مسلمین و فرماندهی کل قوا تا پایان در کنار مردم خواهد بود. – امام خامنه ای. مردم نگران حادثه نباشند. الحمدلله همه گروه ها و نهادهای نظام اسلامی مانند سپاه، بسیج، موکب های اربعین، ستاد مدیریت بحران استانداری، استانداری و سایر دستگاه های خدمات رسان دولتی و غیردولتی مردم آسیب دیده را تنها نخواهند گذاشت و همه تلاش می کنند تا با هم افزایی و اقدامات جهادی و انقلابی بخشی از مشکلات و مصائب مردم عزیز را حل کنید.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید