54 واحد دیگر کانکس پیش ساخته سپاه وارد روستای سایه خوش هرمزگان شد.


ساعت: 14:39
تاریخ انتشار: 20.04.1401
کد خبر: 1882313

فرمانده منطقه پنج ناوگان سپاه اعلام کرد؛

سردار عظمایی گفت: با توجه به جمعیت بیش از 400 نفری روستای سایه کوش، 54 واحد دیگر از پادگان پیش ساخته سپاه وارد روستای سایه کوش شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش هرمز؛ امیر دریادار علی عظمایی فرمانده منطقه 5 ناوگان سپاه در گفت وگویی گفت: با توجه به جمعیت بیش از 400 نفری منطقه زلزله زده سایه خوش و روستاهای همجوار آن، با التماس مردم و اقدامات بعدی فرمانده محترم نیروی دریایی سپاه سرلشکر تنگسیری و موافقت سرلشکر پاسدار سلامی سرلشکر محترم سپاه با تلاش جهادی همکاران ما از معاونت آمادگی و پشتیبانی ریاست جمهوری 54 یگان دیگر از سوله های از پیش ساخته شده سپاه از مبدأ جابجایی دیروز رسید و الحمدالله امروز دوشنبه به منطقه زلزله زده «سایه خوش» رسید که با احتساب این تعداد، تعداد کل اضافه شد. کلبه های پیش ساخته تحویلی به سپاه پاسداران به 454 واحد رسید و در اسرع وقت در محیط خانه های تخریب شده باقی مانده مستقر و نصب می شود.

عظمایی افزود: تمامی آپارتمان ها به کولر مجهز می شوند و با این اقدام سپاه برای تسریع در اسکان موقت افرادی که خانه هایشان تخریب شده است، می تواند الگوی مناسبی برای کاهش خسارات ناشی از بلایای طبیعی مانند زلزله نیز باشد. این برنامه اقدام در این حادثه برای کاهش بخشی از رنج و مشکلات مردم آسیب دیده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید