مدرسه کوثر سپاه در اردبیل ساخته می شود/ تلاش فراوان سپاه در تامین آب قابل تقدیر است


ساعت: 18:19
تاریخ انتشار: 14/04/04
کد خبر: 1878429

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی از ساخت و راه اندازی 5 مدرسه کوثر سپاه در اردبیل خبر داد و گفت: با تامین اعتبار و زمین لازم، شرایط ساخت 5 مدرسه سپاه در استان اردبیل فراهم شده است. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از سبلان ما علی نق زاد ظهر امروز در دیدار با فرماندهان سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، با تقدیر از تلاش های سپاه و بسیج در خدمت رسانی به مردم استان اردبیل، اظهار داشت: با تامین اعتبارات و شرایط زمینی لازم برای ساخت 5 مدرسه آغاز شد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی به دستور مقام معظم رهبری برای تربیت نسل جدید جامعه 5 مدرسه کوثر در 5 نقطه اردبیل احداث می شود. استان

نیکزاد در پی تامین اعتبارات لازم برای ساخت بیمارستان سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: در راه و شهرسازی مقرر شد با اجرای پروژه احداث بیمارستان 196 تختخوابی سپاه در اردبیل مشکل رفع شود. گسترش محوطه بیمارستان

وی گفت: برای تسریع در ساخت بیمارستان 196 تختخوابی سپاه و چند مدرسه شبانه روزی دیگر در نقاط مختلف استان اردبیل به ویژه شهرستان گرمی تحت نظارت وزارت بهداشت قرار می گیرد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با ارزیابی اقدامات بزرگ سپاه در زمان اوج اپیدمی تاج در استان و رفع مشکل کم آبی و کم آبی در برخی مناطق استان اردبیل گفت: سپاه استان اردبیل در روزهای اوج اپیدمی تاج که با اقدامات روزمره مقابله با این ویروس مقابله می کند و دیگری پروژه عظیم و ملی آبرسانی به مناطق فقیرنشین استان اردبیل است.

وی خاطرنشان کرد: به منظور اعطای وام های مالی و تقویت تجهیزات لجستیکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان اردبیل، رایزنی های لازم با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور در خصوص پروژه بزرگ آبرسانی انجام شد. . عطش استان اردبیل شدید است.

نیکساد همچنین از تقویت تجهیزات بسیج سازندگی استان اردبیل به منظور تسریع در پروژه های محرومیت زدایی در استان اردبیل خبر داد و گفت: با پیگیری های لازم اعتبارات و تجهیزات لازم برای تقویت بسیج سازندگی استان اردبیل تامین می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید