حمایت هزه خیر از پروژه های مدرسه سازی در لرستان/ 32 مدرسه ساخته شد


ساعت: 09:53
تاریخ انتشار: 1401/08/30
کد خبر: 1912556

رضوی با بیان اینکه 100 خیر از پروژه های مدرسه سازی در لرستان حمایت می کنند، گفت: امسال 32 مدرسه توسط خیرین ساخته شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدعلی رضوی در گفت و گو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: 1.57 موسسه خیریه از ساخت، تعمیر و تجهیز مدارس استان لرستان حمایت کرده اند و با کمک خیرین تعدادی مدرسه جدید در حال ساخت و در اختیار دانش آموزان است. هر روز از سال

وی افزود: امسال 32 مدرسه با همت خیرین مدسه ساز ساخته و تحویل شده است و هم اکنون 113 پروژه مدرسه سازی در حال اجراست که پیشرفت برخی از پروژه ها بین 70 تا 90 درصد است و برخی از پروژه ها نیز خواهد بود. تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد.می رسد.

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز لرستان گفت: خیرین مدرسه ساز در نیمه نخست امسال 70 میلیارد تومان برای ساخت مدارس کمک کردند و در همین راستا بیست و چهارمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در استان لرستان برگزار می شود.

رضوی گفت: این جشنواره 19 آذرماه با حضور خیرین برگزار می شود که البته تعداد خیرینی که مجمع را برای تجهیز و ساخت آن کمک می کنند بیش از این رقم است و این جشنواره با همکاری خیرین برگزار می شود. از مدرسه .

وی خاطرنشان کرد: خیرین حتی با کمک های اندک خود می توانند در ساخت و تجهیز مدارس سهیم باشند و فضای آموزشی را برای دانش آموزان فراهم کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید