دستور ویژه رئیس کل دادگستری هرمزگان برای جبران خسارت مجتمع پرورش میگوی سایه خوش


ساعت: 14:30
تاریخ ارسال: 1401/04/14
کد خبر: 1881120

قهرمانی برای جبران خسارت وارده به مجتمع پرورش میگو روستای سایه خوش که در زلزله اخیر آسیب دیده بود دستورات ویژه ای صادر کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مجتبی گرمی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار هرمز اظهار داشت: با توجه به دستور رئیس قوه قضائیه مبنی بر همکاری و مساعدت سایر دستگاه ها برای بسیج امکانات و کمک به کاهش مشکلات آسیب دیدگان زلزله اخیر بازدید شد. از مجتمع پرورش میگوی سایه خوش بندرلنگ و در نتیجه این بازدید مشاهده شد که خسارت قابل توجهی به ساختمان ها و حوضچه های این واحد تولیدی وارد شده است.

وی همچنین بر لزوم بررسی خسارت برای جبران خسارات وارده به این مجموعه و تمامی واحدهای تولیدی آسیب دیده در زلزله اخیر غرب استان هرمزگان تاکید کرد و اظهار داشت: این موضوع به صورت ویژه در دستور کار ستاد سیاست های کلی قرار گرفته است. اقتصاد مقاومتی دستگاه قضایی استان هرمزگان و تا حصول نتیجه نهایی پیگیری خواهد شد.

باید بگویم؛ مجتمع پرورش میگو روستای سایه خوش با مساحت دو هزار و 300 هکتار و ایجاد اشتغال برای بیش از دو هزار و 700 نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم و امکان برداشت یک هزار و 750 تن میگو در حال بهره برداری است که منجر به زلزله سه زمین شد. بالای 6 ریشتر در روز شنبه 11 ژوئیه 1401، کار او با مشکلاتی مواجه شد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید