عملیات اجرایی مدرسه شش کلاسه روستای سایه خوش در پنجمین روز پس از زلزله آغاز شد.


ساعت: 09:42
تاریخ انتشار: 1401/04/16
کد خبر: 1881520

هاشمی از آغاز عملیات ساخت مدرسه شش کلاسه روستای سایه هوش در پنجمین روز پس از زلزله خبر داد و گفت: این مدرسه با زیربنای 500 متر مربع با وام 6 میلیارد تومانی با مشارکت خیرین ساخته می شود. و سازمان تعمیرات مدارس کشور.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید فهرالدین هاشمی مدیرکل نوسازی مدارس هرمزگان در گفتگو با خبرنگار هرمز گفت: در زلزله بامداد شنبه، مدرسه شش کلاسه «15 خرداد سایه خوش» که در سال 1348 ساخته شده و بیش از 50 سال قدمت دارد. ، ویران شد به شدت آسیب دید نیاز به تخریب و بازسازی دارد.

وی افزود: بنا به دستور روحانی مهر رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور، اجرای این طرح بلافاصله آغاز شد.

هاشمی افزود: کار عملیاتی مدرسه 15 خرداد منطقه سایه خوش از امروز آغاز شد تا دانش آموزان این منطقه همزمان با سراسر کشور در بازگشایی مدارس از فضای آموزشی امن و استاندارد برخوردار شوند.

هاشمی همچنین گفت: این مدرسه با زیربنای 500 متر مربع در قالب 6 کلاسه با وام 6 میلیارد تومانی با مشارکت خیرین و سازمان نوسازی مدارس کشور ساخته می شود.

به گفته وی مدرسه گلستان دانش که ساختمان آن در سال 1391 ساخته شده است به هیچ وجه آسیب ندیده و فقط دیوار محوطه قدیمی آن آسیب دیده است و اکنون نیروهای امدادی در منطقه سایه خوش مستقر هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید