تبدیل یک بوئینگ 747 به تالار عروسی / عکس

تبدیل یک بوئینگ 747 به تالار عروسی

به گزارش CNN، سوزانا هاروی، مدیر عامل فرودگاه خصوصی Cotswold در بریتانیا، بوئینگ 747 بازنشسته را در اکتبر 2020 به قیمت حدود 1.30 دلار خریداری کرد.

تبدیل یک بوئینگ 747 به تالار عروسی

طی 14 ماه بعد، هواپیما بازسازی شد و صندوق عقب و صندلی اکونومی برداشته شد تا فضایی برای تمیز کردن جدید ایجاد شود. هاروی پس از تبدیل یک هواپیمای تجاری سال 1994 به فضای مهمانی به سی ان ان گفت: «ایمن کردن آن برای عموم یک فرآیند طولانی بود، زیرا هواپیماها به گونه ای طراحی شده اند که برای بازدید عموم ایمن باشند. اکنون در فرودگاه Cotsold واقع شده است. بنابراین، بسیاری از ویژگی های ایمنی وجود دارد که با مقررات ایمنی و بهداشتی برای یک رویداد زمینی مطابقت ندارد. بنابراین آنها باید اصلاح شوند».

تبدیل یک بوئینگ 747 به تالار عروسی

کل هزینه بازسازی این سالن عجیب نزدیک به 671000 دلار است که شامل دلارهای صرف شده برای هواپیما می شود که 268000 دلار آن صرف نصب پد بتنی جدید و 107000 دلار برای کارهای برقی شده است. بقیه هواپیما، از جمله کابین خلبان، رها شده است و تقریباً مانند قبل از بازنشستگی است.

تبدیل یک بوئینگ 747 به تالار عروسی

مشکلات زنجیره تامین کرونا باعث طولانی شدن این روند شده است، اما هواپیما اکنون برای رزرو باز است و قرار است به طور رسمی در اول مارس عرضه شود، و هاروی گفت که تیمش مملو از درخواست‌ها هستند.

تبدیل یک بوئینگ 747 به تالار عروسی

اولین برنامه های این هواپیما به عنوان محل برگزاری مهمانی شامل فیلمبرداری یک برنامه تلویزیونی و یک سری مهمانی بود. این هواپیما همچنین دارای مجوز ازدواج برای کسانی است که می خواهند با هواپیما ازدواج کنند و 16000 دلار برای رزرو 24 ساعته خرج کنند.

دیدگاهتان را بنویسید