تبلیغات محیطی به مانعی برای استقلال تبدیل شده است

تبلیغات محیطی به مانعی برای استقلال تبدیل شده است

باشگاه استقلال از سازمان لیگ خواسته است تا اوایل فصل جاری برای این باشگاه اطلاعیه های زیست محیطی بدهد.

مدیران باشگاه استقلال معتقد بودند با این روش درآمد بیشتری برای باشگاه ایجاد می شود و هفته به هفته سهم لیگ از آن درآمد پرداخت می شود اما اکنون باشگاه استقلال به دلیل پرداخت نکردن قسمت تبلیغات محیطی خود 30 میلیارد تن به لیگ فوتبال ایران بدهکار است. ایناهاش.

صادق درودگر، مدیر بازاریابی سازمان لیگ فوتبال ایران به فارس گفت: امیدواریم دلال باشگاه استقلال تا شنبه بدهی خود به لیگ را پرداخت کند.

دیدگاهتان را بنویسید