تجدید وفاداری کارکنان فولاد مبارکه به آرمان های رهبر انقلاب و شهدا

ساعت: 10:29
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۱۳
کد خبر: 1923011

8 شهید دفاع مقدس و شهید دفاع امنیتی با تشیع اتفاق افتادند;

همزمان با ایام بصیرت و میثاق با ولایت و در آستانه سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی الگوی اخلاص و عمل، مدیرعامل، دستیاران و مدیران کارکنان استان و همیشه در صحنه مجتمع فولاد مبارکه و صبا و همچنین 8 شهید دفاع مقدس و پاسدار شهید مدافع امنیت محسن رضایی که چندی پیش در شهرستان سمیرم به درجه رفیع شهادت نائل شده بود تجدید بیعت کرد. به آرمان های شهدا.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ در این آیین باشکوه حجت الاسلام کاظمی از یاران شهید سلیمانی طی سخنانی گفت: همه شهدا یک روز جان خود را دادند تا ما بمانیم. امروز وظیفه هر کارمند است فولاد مبارک در جبهه اقتصادی همانگونه که رزمندگان دفاع مقدس جان خود را برای تمامیت ارضی کشور فدا کردند ادامه دارد و امروز در جبهه تولید جهادگران فولاد مبارکه برای توسعه اقتصادی و صنعتی کشور می جنگند.

وی گفت: امروز شاهد بودیم که فولاد مبارکه حرم ائمه عشق بود و کارکنان این شرکت با خون و قیام کربلا در ایران بیعت کردند که گوش به فرمان رهبر فرزانه در جبهه مقتدر و پرتلاش اقتصادی و در شرایطی که دشمن تحریم اقتصادی است و اغتشاشگران در کشور در صدد ضربه زدن به انقلاب هستند، سربازان جبهه تولید همچنان با تلاش بیشتر بر عهد خود با آرمان های شهدا پایبند هستند. تلاش و تولید

رفیق سپهبد حاج قاسم سلیمانی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به رشادت های خود گفت: این شهید گرانقدر همیشه اهل عمل بود و تا آخرین لحظات عمر خود از تلاش برای دفاع از اسلام و کشور فروگذار نکرد. کارگران خطوط تولید به ویژه فولاد مبارکه که در خط مقدم صنعت کشور قرار دارند باید با تلاش مضاعف در میدان عمل به شهدا نشان دهند که راه خود را ادامه می دهند و پیرو خط امام و رهبری هستند. باید به یاد داشته باشیم که در سال تولید و دانش بنیان به فرمان رهبری شهدا را با لبان خود خشنود کنیم.

به گزارش خبرنگار فولاد، روایتگری شهدای دلیر مدافع حرم در سوریه، مداحی اهل بیت و اجرای برنامه توسط گروه سرود ماوا از دیگر بخش های این مراسم باشکوه بود.

دیدگاهتان را بنویسید