تجمع اعتراضی در بوشهر به بهانه درگذشت «مهسا امینی»/ در میان معترضان، عوامل ضد انقلاب دستگیر شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از تشکر؛ در پی فراخوان ضدانقلاب و شبکه های ماهواره ای، معترضان در قالب گروه های 10 تا 15 نفره از ساعت 20 دیروز در میدان امام خمینی (ره)، بوشهر و بلوار امام(ره) شروع به تجمع کردند.

این افراد در ابتدا می خواستند با روشن کردن شمع و در دست گرفتن عکس های مهسا امینی، مردم را برای اعتراض جمع کنند.


خبر خاکستری


پس از یک ساعت، حوالی ساعت 21:00، اعتراضات با شعارهای تخریبی علیه نیروهای نظامی، بسیجیان و دولت شدت گرفت و نزدیک بود به هرج و مرج تبدیل شود.

این افراد که اکثرا بین 15 تا 18 سال و حدود 20 نفر هستند با تشکیل تجمع غیرقانونی علیه مردمی که قصد شرکت در تظاهرات را نداشتند شعارهایی سر دادند که عده ای از این توهین ها به پلیس شکایت کردند و خواستار این شدند با متخلفان قاطعانه برخورد شود


خبر خاکستری


اما در حالی که پلیس از معترضان محافظت می کرد و از برخورد فیزیکی جلوگیری می کرد، مدام شاهد توهین های تخریبی زیادی علیه پلیس بودیم.

پس از اهانت های مکرر معترضان به مردم بوشهر، نیروهای نظامی، حکومتی و قانون، حدود ساعت 22 نیروی انتظامی با هماهنگی مقامات قضایی در فضایی کاملا مسالمت آمیز معترضان را متفرق کردند.


آسیب به غارهای انسان با پرتاب سنگ

این اتفاق در حالی رخ داد که در بین مردم ضد انقلاب وجود داشت به گونه ای که پس از متفرق شدن، مردم را به تجمع در جای دیگر دعوت کردند و با پرتاب سنگ به سمت یگان های نظامی و مغازه ها سعی در دامن زدن به تنش و تبدیل آن به علوفه داشتند. برای رسانه ها گرم کردن ضد انقلاب.

معترضان شعارهایی مانند “بی شرف نترس ما همه با هم هستیم مرگ دیکتاتور بوشهری بی شور” شنیده شد.


خبر خاکستری




بر اساس شواهد، برخی از رهبران مرتبط با جنبش های سلطنت طلب و شبکه های خارجی با هوشیاری نیروهای نظامی مستقر در محل تجمع دستگیر و روانه بازداشتگاه پلیس شدند.

این تجمع حوالی ساعت 23 به پایان رسید و هم اکنون مرکز استان بوشهر و سایر شهرستان ها بدون تجمع و در امنیت کامل به فعالیت های روزمره خود می پردازند.

لازم به ذکر است که ضدانقلاب برای امروز در برخی نقاط استان بوشهر از طریق شبکه اجتماعی فراخوان هایی منتشر کرد که از مردم استان بوشهر انتظار می رود مانند گذشته بازیچه ضدانقلاب نباشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید