تجهیزات آموزشی به ارزش بیش از 2 هزار میلیارد تومان خریداری شد


ساعت: 08:35
تاریخ انتشار: 1401/07/14
کد خبر: 1901467

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور:

مهرالله رخشانی مهر گفت: تجهیزات آموزشی به ارزش بیش از ۲ هزار میلیارد تومان، کمک آموزشی هنرستان ها، وسایل گرمایشی و سرمایشی خریداری و در سراسر کشور توزیع شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح قزوین; مهرالله رخشانی مهر عصر امروز در حاشیه سفر وزیر آموزش و پرورش به استان قزوین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بیش از 2 هزار میلیارد تومان تجهیزات آموزشی، وسایل کمک آموزشی هنرستان ها، وسایل گرمایشی و سرمایشی در سراسر کشور خریداری و توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه در آغاز سال تحصیلی جدید تجهیزات به هزار مدرسه تحویل داده شد افزود: بخشی از تجهیزات وارد مدارس شد، تعدادی باقی ماند.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: استان های البرز، سیستان و بلوچستان، آذربایجان غربی، تهران، گیلان، لرستان از جمله استان های با کمبود فضای آموزشی و سرانه پایین نسبت به سایر استان ها هستند. در استان ها تلاش می کنیم تا مدارس جدید در این استان ها بسازیم و کمبودها را جبران کنیم.

هزار مدرسه رابط در کشور وجود دارد

رهشانی مهر اذعان داشت: از ابتدای اجرای طرح آجر به آجر تاکنون یک میلیون و 500 نفر مشارکت داشته اند. این طرح شامل گروه های سنی دانش آموزان بود که هدف اصلی آنها فرهنگ سازی و حسن نیت بود.

وی در پایان با اشاره به اینکه با بهسازی واحدهای آموزشی در کشور دیگر از مدارس گلی و خشتی خبری نیست، اذعان داشت: در حال حاضر هزار مدرسه موقت با جمعیت بیش از 10 دانش آموز در کشور وجود دارد که این امر موجب می شود. تا سال آینده برچیده شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید