تجهیزات شناور باید بزرگ شوند/خطوط واردات اسلحه شناسایی شوند

ساعت: 19:15
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۱۹
کد خبر: 1783343

فرمانده نیروی انتظامی با تاکید بر افزایش تجهیزات شناور به ویژه در مجموعه دریابانی، گفت: عمده قسمت های باند و توری هایی که سلاح های غیرمجاز وارد می کردند شناسایی شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار حسین اشتری چهارشنبه امروز با حضور در نیروی دریایی آبادان گفت: توانستیم از ناوگان آبادان بازدید کرده و به همکاران خود در نیروی دریایی و مرزبانی استان از قدرت الهی بگوییم.

وی افزود: حسن همجواری با کشور دوست و برادر عراق در اینجا حاکم است و از طریق همکاران مرزبانی و نیروی دریایی عراق این هماهنگی و همکاری در حال انجام است و در این زمینه وضعیت خوبی داریم.

فرمانده انتظامی ادامه داد: تلاش ما بر این است که تجهیزات شناور به ویژه مجموعه نیروی دریایی را اضافه کنیم. البته سال گذشته تعدادی شناور اضافه شد و امیدواریم تا پایان امسال و سال آینده بتوانیم تجهیزات خود را در دریا افزایش دهیم.

سردار اشعری گفت: وضعیت مرزهای زمینی و دریایی خوزستان عالی و خوب است و مرزبانان نیروی انتظامی به همراه سایر نیروهای مسلح (ارتش جمهوری اسلامی، سپاه پاسداران) در خدمت و حراست از مرزهای جمهوری اسلامی هستند. ایران.

وی در خصوص جمع آوری سلاح های غیرمجاز نیز گفت: یکی از وظایف پلیس شناسایی و برخورد با افرادی است که به صورت غیرمجاز سلاح وارد کشور می کنند چرا که این امر با اشراف خوب همکاران در اردیبهشت ماه موجب ناامنی در منطقه می شود. بخش‌هایی از باندها و شبکه‌ها. «آنها کسانی را که سلاح‌های غیرقانونی وارد می‌کردند شناسایی کردند.

فرمانده ناجا با بیان اینکه همه یگان ها باید در این زمینه با پلیس همکاری کنند، گفت: پلیس با برنامه ریزی و تجهیزات خوب خود توانسته است بسیاری از قاچاقچیان اسلحه را شناسایی و با آنها برخورد کند و این روند را تشدید خواهیم کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید