تحولات مدیریتی مردم را سردرگم کرد/ تعطیلی مدارس تهران ساعت 8 صبح!

تحولات مدیریتی مردم را سردرگم کرد/ تعطیلی مدارس تهران ساعت 8 صبح!

روز جدید : رئیس اداره بهداشت و تغییر اقلیم وزارت بهداشت گفت: دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به نمایندگی از وزارت بهداشت برای امروز وضعیت اضطراری اعلام کرد اما متاسفانه جلسه تصمیم گیری با تاخیر برگزار شد.

عباس شاهسونی با اشاره به اینکه شاخص کنونی هواشناسی پایتخت در محدوده بسیار ناسالم قرار دارد، گفت: روز گذشته (شنبه 15 اردیبهشت ماه) دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به نمایندگی از وزارت بهداشت وضعیت اضطراری اعلام کرد. برای امروز. اردیبهشت)، اما متأسفانه قرار شد جلسه جدیدی برای ساعت 8 صبح امروز برگزار شود که با وجود اعلام وضعیت اضطراری دیروز، خیلی دیر بود.

وی در خصوص تصمیم دیرهنگام تعطیلی مدارس ابتدایی و مهدکودک های پایتخت گفت: اگر این جلسه شب گذشته برگزار می شد با این مشکل مواجه نمی شدیم.

شاهسونی در خصوص پیش بینی هوای روزهای آینده گفت: هوا همچنان بسیار ناسالم و یک برابر ناسالم برای همه گروه ها خواهد بود. اما احتمال کاهش وزن وجود دارد. البته در جلسه امروز تصمیمی مبنی بر تعطیلی مدارس یا سایر مراکز در روزهای آینده گرفته نشد.

وی افزود: بر اساس دستورالعمل های توصیه شده، بیماران ریوی و قلبی، سالمندان و کودکان از خانه خارج نشوند و فعالیت های خود را به حداقل برسانند. سایر افراد نیز باید از فعالیت های طولانی و شدید و فعالیت های خارج از منزل خودداری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید