تعطیلی مدارس در ایام کرونا بهره‌وری آموزشی را تا ۶۳ درصد کاهش می‌دهد/تعطیلی مدارس راه‌حلی برای کنترل ترافیک شهری نیست


ساعت: 12:43
تاریخ انتشار: 1401/01/17
کد خبر: 1819946

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد با اشاره به اهمیت وضعیت بحرانی عملکرد آموزشی در مقاطع مختلف تحصیلی، گفت: شیوع ویروس کرونا باعث کاهش بهره وری آموزشی از 9 درصد به 63 درصد شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، محمدکاظم رحیمی نژاد مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد صبح امروز در جلسه کارگروه ماده 18 سرویس مدارس اظهار داشت: کمبود سرویس مدارس در حالی است که آموزش و پرورش و خانواده ها هزینه های دو ساله دانش آموزان خود را پرداخت می کنند.

رحیمی نژاد با بیان اینکه دانش آموز در آموزش مجازی و استفاده از فضای مجازی یک سری آسیب های پنهان را تجربه می کند، افزود: تداوم آموزش از راه دور نسل آینده را به نسلی کم فرهنگ تبدیل می کند و این مهم در آنها شکل نمی گیرد و والدین نیز نگران هستند. «کودکانی هستند که فرزندانشان درگیر فضای مجازی هستند و ممکن است قابل مدیریت نباشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد در ادامه به مباحث آغاز آموزش حضوری از جمله ترافیک سنگین در شهر پرداخت و تعطیلی مدارس را راه حل کنترل ترافیک شهری و سایر مسائل پیش رو دانست.

رحیمی نژاد با استقبال از تبریک بازگشایی مدارس توسط معلمان گفت: در شرایطی که همه کادر آموزشی استان مشغول به کار هستند، همه باید تلاش کنند تا وجدان جمعی جامعه همراه آموزش و پرورش باشد.

او که از 4 ماه پیش تمرینات خود را با 50 درصد آموزش مستقیم شروع کرده است معتقد است باید به سمت جهانی شدن حرکت کنیم و همه در کلاس حاضر شوند، ستاد اینجا بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد سلامت دانش آموزان را اولویت اول این اداره کل دانست و گفت: اگر در یک کلاس بیش از سه دانش آموز کرون داشته باشیم باید کلاس تعطیل شود و در صورت مریض شدن معلم کلاس غیرفعال می شود. پارتیزان.

رحیمی نژاد در پایان تاکید کرد که اجازه نخواهیم داد همه دانش آموزان استان به دلیل تعداد کم درگیری ها از تحصیل مستقیم محروم شوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید