ساعت اداری در تهران تغییر کرد/شروع مدارس از ساعت 7:30


ساعت: 12:29
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۲
کد خبر: 1897114

استاندار تهران گفت: در راستای کاهش بار ترافیکی مهر مقرر شد کار ادارات و سازمان های شهر تهران از ساعت 7 تا 9 صبح به صورت شناور و بر اساس این مصوبه آغاز شود. ، تغییر حضور کارکنان در طول روز طبق قوانین و مقررات محلی محل کار ایجاد نمی شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محسن منصوری در خصوص تصمیمات اتخاذ شده برای سهولت ترافیک در استان با اشاره به هماهنگی های انجام شده با معاون اول رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و کارگری کشور برای کاهش پیک ترافیک در مهرماه گفت: به منظور کاهش پیک ترافیک در مهر ماه پیک ترافیک در مهرماه مقرر شد ادارات و سازمان های شهر تهران از ساعت 7 الی 9 صبح به صورت شناور در نظر گرفته شوند و بر اساس این مصوبه تغییری در حضور و غیاب ایجاد نمی شود. کارکنان در طول روز طبق قوانین و هنجارهای محل کار.

استاندار تهران تصریح کرد: با توجه به زمان ورود کارکنان به محل کار، ساعت پایان همان روز به صورت شناور تعیین می شود.

وی افزود: در این مدت زمان بازگشایی بانک ها 7 صبح و ساعت حضور کارکنان بانک ها 6:30 صبح است.

استاندار تهران درباره ساعات فعالیت مدارس گفت: نوبت صبح فعالیت در مدارس متوسطه دوم ساعت 7:30 و مدارس ابتدایی تهران ساعت 8:30 در نظر گرفته شده است.

منصوری گفت: ساعت شروع نوبت صبح کارخانجات و کارگاه ها ساعت 6 صبح تعیین شده است که مطابق با سایر شیفت های کاری کارخانه ها و کارگاه ها انجام می شود.

وی درباره سایر مصوبات نیز توضیح داد: هرگونه تردد، تخلیه و بارگیری کامیون و کامیون از ساعت 6:30 تا 9 صبح ممنوع است و پلیس راهنمایی و رانندگی با اجرای طرح تشدید، برخورد و اعمال قانون با متخلفان توقف های غیرمجاز و اعمال قانون می شود. محاصره..

استاندار تهران افزود: مقرر شد استانداران استان در قالب کارگروه ماده 18 و با هماهنگی ادارات کل آموزش و پرورش و سایر نهادهای مسئول بر خدمات مدارس نظارت و ساماندهی کنند.

وی یادآور شد: این مصوبات در مهرماه اجرایی می شود و بازخورد آنها مبنای تصمیم گیری های بعدی خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید