ساعت اداری تغییر نخواهد کرد

دکتر میثم لطیفی در پاسخ به شفقنا درباره جزئیات مصوبه تغییر ساعت کاری کشور گفت: در مجلس شورای اسلامی مصوب شد که تغییر ساعت در تابستان انجام نشود و اصلاح شود. دولت این موضوع را پیشنهاد و بررسی کرد و در اسفند 1401 تصویب شد که ساعات کار کارکنان در روزهای پر تقاضای برق، یعنی. از 24 خرداد لغایت 15 شهریور از ساعت 6 صبح الی 13 و بقیه مدت کار تا 44 ساعت خواهد بود.

وی ادامه داد: کمیته اجرایی مجلس این پیشنهاد را رد کرد و آن را خلاف قانون دانست و از رهبری اجازه گرفتیم بر این اساس که در این ایام اجازه و فرصت استفاده از ساعت کاری از ساعت 6 تا 6 را داریم. ساعت 13:00

وی در پاسخ به این سوال که برای قطع برق اداراتی که مشتریان زیادی دارند چه اقداماتی انجام شده است؟ گفت: اولا این ادارات گران نباشند و از وزیر نیرو بپرسید. میزان مصرف اداری بر اساس تجهیزاتی که دارند محاسبه می شود و نباید بیشتر از آن باشد.

آقای لطیفی بیان کرد: مصوبه ساعات کاری مشخص است، همان مصوبه مورخ 26.12.1401 است که به موجب آن دکتر محبر به کلیه دستگاه های اجرایی ابلاغ کرد که در ساعات اوج مصرف از 15 خرداد تا 15 شهریور ساعت 6 خواهد بود. 00 صبح تا 13 بعد از ظهر خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید