تخصیص هزار میلیارد تومان اعتبار به کوه گیلویه و بویراحمد تحول آفرین است.


ساعت: 11:09
تاریخ انتشار: 06/07/1401
کد خبر: 1893473

احمد وحیدی با اشاره به اینکه دولت به دنبال جبران مطالبات مردم است، گفت: اختصاص هزار میلیارد تومان برای سفر رئیس جمهور برای کهگیلویه و بویراحمد تحول آفرین است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صبح زاگرس ، احمد وحیدی امروز در حاشیه مراسم استقبال در فرودگاه یاسوج در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کارنامه دولت درخشان است و توانسته وضعیت را از ریل معیوب به ریل سالم و مانند قطار تبدیل کند. ، هرچه جلوتر برود، بهتر به سرعت شتاب پیدا می کند.” .

وی افزود: اصلاحات اقتصادی مهمی انجام شده که بسیار مهم است و اعتباراتی که برای سرمایه گذاری در نظر گرفته شده بود در سال گذشته کنار گذاشته شد.

وزیر کشور با اشاره به اینکه نرخ افزایش تورم در حال کاهش و در واقع کمک به معیشت مردم است، گفت: دولت و در راس آن رئیس جمهور برای جبران مطالبات مردم کشور در میدان هستند. .

وی همچنین با بیان اینکه دولت در کنترل بیماری کرونا به موفقیت کامل دست یافته و در اصلاحات اقتصادی گام های بلندی برداشته است، گفت: درک عمیق تری از نیازهای مردم در سفر به استان ها و ارتباط با مردم حاصل شده است.

وحیدی گفت: در این سفرها بسیاری از پروژه های مهم به تصویب رسید و تقریبا تمام منابع مربوط به سال گذشته تخصیص یافت.

وی تاکید کرد: وجوه سفر مربوط به این مدت از سال نیز در مرحله آزادسازی است و به زودی نهایی می شود.

وزیر کشور بیان کرد: هزار میلیارد تومان برای سفرهای رئیس جمهور به کهگیلویه و بویار احمد در نظر گرفته شده است که می تواند تحولی در این منطقه ایجاد کند.

واحدی در خصوص اعتبارات مربوط به خسارات سیل اخیر نیز گفت: کمک های دولت به استان با سیل آغاز شد و با تلاش استانداری بخشی از منابع داخلی استان به معضل سیل اختصاص یافت.

وی ادامه داد: منابع تنگنای اعتباری برای جبران خسارات سیل تخصیص داده شده است و تلاش برای جبران خسارات در حال انجام است.

وحیدی با اشاره به افتتاح و راه اندازی پروژه های هفته دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این اولین سفر به این استان است و طبق برنامه ریزی های انجام شده بازدید از شهرهای مختلف استان در دستور کار قرار گرفته است.

وزیر کشور تصریح کرد: پروژه های جاری و پروژه هایی که به اتمام رسیده است مورد ارزیابی دقیق قرار می گیرد.

وی افزود: سایر امور دیگر استان نیز با حمایت استاندار کهگیلویه و بویراحمد و نمایندگان استان رسیدگی و تصمیمات لازم اتخاذ خواهد شد.

وحیدی درباره پیاده روی اربعین و حضور مردم ایران در این آیین دینی گفت: تمهیدات لازم از سوی ایران و عراق اندیشیده شده است و تلاش همه شرکت کنندگان این است که زائران با آرامش کامل این سفر را به پایان برسانند.

وزیر کشور با اشاره به اینکه تعداد زیادی از مردم کشور به این سفر می روند و به همین دلیل ترافیک زیادی خواهیم داشت، از مردم خواست تا سفر را به گونه ای ترتیب دهند که بتوانند سفر را انجام دهند. فواصل مختلف و همه را برای بقیه روز و روز نجات دهید. آن را در اربعین قرار ندهید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید