تخلف از سامانه ثبت نام کارت سوخت المثنی

ساعت: 12:48
تاریخ انتشار: 14/15/1400
کد خبر: 1789974

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: اگر نقصی در سامانه ثبت نام کارت سوخت المثنی وجود داشته باشد، از سوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی نبوده بلکه به سامانه پلیس متصل شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ پس از حمله سایبری به سامانه هوشمند سوخت در ۱۳ آبان سال جاری. و با رفع تداخل ایجاد شده در این سامانه، امکان ثبت نام کارت سوخت المثنی نیز نقض شد و تا 16 آذر این امکان برای کسانی است که به دلایلی کارت سوخت خود را گم کرده اند. داده می شوند، در دسترس نیستند.

در همین حال، فاطمه کاهی، سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در ادامه این اقدام تسنیم گفت: ) «.

با وجود گذشت یک هفته از آن تاریخ، تماس های مردمی حاکی از آن است که ثبت نام کارت سوخت المثنی همچنان تخلف است. مخاطبان تسنیم اعلام می کنند وقتی برای درخواست کارت سوخت المثنی به کلانتری 10+ مراجعه می کنند، از عدم کارکرد سامانه مطلع می شوند.

مشکل خاص سیستم ثبت نام شرکت توزیع نیست

فاطمه کاهی سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در پاسخ به اینکه چرا سامانه ثبت نام کارت سوخت المثنی یک هفته پس از اعلام راه اندازی مجدد این سامانه هنوز خراب است، گفت: توزیع ملی فرآورده های نفتی هم اکنون در حال انجام است. اختلالی که مردم گزارش می دهند از شرکت ملی نفت نیست.

وی افزود: تمامی اقدامات مربوط به راه اندازی سامانه توسط شرکت ملی صدا و سیما انجام شده است و در صورت بروز نقص در سامانه ثبت نام و اعلام قطعی سامانه توسط مردم در نقاطی از کشور، این وقفه وجود دارد. یا وقفه مربوط به سیستم پلیس است و ناجا باید نسبت به رفع این تخلفات پراکنده اقدام کند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید