تذکر دستیار برانکو به یحیی گل محمدی برای ستاره

تذکر دستیار برانکو به یحیی گل محمدی برای ستاره

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته بیست و یکم لیگ برتر یکشنبه با نتیجه دو بر صفر مغلوب صنعت نفت آبادان شد تا شاگردان گل محمدی از دومین شکست فصل خود جان سالم به در ببرند.

بعد از این شکست حامد لاک و مربی دروازه بان های پرسپولیس در کانون انتقادات تند قرار گرفتند.

در همین رابطه ایگور پانادیک مربی دروازه بان های پرسپولیس روز چهارشنبه در دوران مربیگری برانکو ایوانکووی در مورد حامد لاک، تاثیر حضور یک دروازه بان خوب و انتقاداتی که به او می شود صحبت کرد که در ادامه می خوانید.

بازی پرسپولیس و صنعت و اتفاقاتش را حتما دیده اید. در مورد این بازی چه فکر می کنی؟

بله، من همیشه پرسپولیس را دنبال می کنم و اتفاقا این بازی را دیدم. پرسپولیس در این دیدار عملکرد ضعیفی نداشت و موقعیت های زیادی را به دست آورد اما به گل نرسید. بالاخره فوتبال همین است و بهترین تیم های دنیا می بازند.

اما پرسپولیس با این شکست از بالای جدول فاصله گرفت.

هنوز هفته های زیادی باقی مانده است و از این به بعد نباید ناامید باشیم. قطعا پرسپولیس همچنان یکی از شانس های اصلی پیروزی است. رقابت برای قهرمانی همچنان ادامه دارد.

و برای رسیدن به حامد لاک. بازیکنی که این روزها در کانون انتقادات قرار گرفته است. نقش او را در این شکست چگونه ارزیابی می کنید؟

دروازه بان پست حساسی است و دروازه بان باید به هر نحوی (روحی، روحی و جسمی) آماده دفاع از دروازه تیمش باشد.

یکی از آخرین اتفاقات تغییر در و حتی بازی احمد گوهری داخل دروازه بود.

تأثیر این امر منفی است. در این شرایط ترجیح می دهم از حامد لاک حمایت کنم. او نشان داد که دروازه بان بسیار خوبی است. حامد در شرایط بحرانی قرار دارد و باید حمایت شود.

آیا لک می تواند به روزهای خوب خود بازگردد؟

قطعا او این پتانسیل را نشان داده و با تمرینات خوب و حمایت کادرفنی می تواند روزهای خوب خود را دوباره زنده کند. تمرینات خوب و حمایت های روانی به خصوص سایر بازیکنان می تواند او را به روزهای خوبش برگرداند.

هدف علاوه بر اثر انگشت، انتقاد از دیوید فنای مربی دروازه بانان این تیم بود. او چه نقشی در این اتفاقات دارد؟

قطعا نقش مربیان به خصوص دروازه بان ها در بازگشت به شرایط ایده آل بسیار موثر است. نوع ورزش مورد نظر و همچنین وضعیت روحی، عاطفی و روانی آن را به حالت ایده آل باز می گرداند.

دیدگاهتان را بنویسید