ترافیک سنگین در سه محور/ بارندگی در محورهای مازندران و گیلان


ساعت: 11:33
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۶
کد خبر: 1904125

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور شهرستان فراجه آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور را تشریح کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک مرکز کنترل ترافیک شهرستان فرجا در خصوص وضعیت ترافیکی جاده های کشور گفت: در حال حاضر بر اساس آخرین گزارش های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک کنترل ترافیک سراسر کشور، ترافیک سنگین و نیمه سنگین ترافیک سنگین در تهران آزادراه در منطقه نسیم شهر هستیم. همچنین ترافیک در محور قزوین – کرج – تهران حدفاصل ساسانی به پل کلک و محور تهران – کرج – قزوین در محدوده وردوارد و مهرشهر پرحجم اما روان است.

وی با بیان اینکه تردد در محور شهریار – تهران در شهر قدس نیز پرحجم اما روان گزارش شده است، گفت: در سایر محورهای مواصلاتی کشور ترافیک روان و تردد به کندی در جریان است.

شیرانی همچنین به ادامه انسداد محور خراز اشاره کرد و گفت: محور خراز تا ساعت 12 ظهر فردا 6 مهرماه همچنان مسدود است. علت این انسداد عملیات عمرانی است و در این مدت تردد در دو محور چالوس و فیروزکوه انجام می شود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا همچنین با بیان وضعیت جوی جاده های کشور گفت: گزارش ها حاکی از بارش باران در برخی مناطق استان های مازندران و گیلان است. لازم است رانندگان در هنگام تردد در این مسیر به جاده توجه کافی داشته باشند و با سرعت مطمئنه رانندگی کرده و فاصله لازم را با وسیله نقلیه مقابل رعایت کنند.

شیرانی همچنین با اعلام یک شماره تلفن 120 از رانندگان و مسافران خواست قبل از شروع سفر با این شماره تماس گرفته و با اطلاع از آخرین وضعیت آب و هوا و ترافیک جاده ای، مناسب ترین زمان و بهترین مسیر را برای سفر خود انتخاب کنند.

دیدگاهتان را بنویسید