ترافیک سنگین در محورهای مازندران


ساعت: 12:29
تاریخ انتشار: 1401/02/13
کد خبر: 1836290

رئیس مرکز مدیریت راه های مازندران گفت:

محسن هاشمی از ترافیک سنگین در محورهای کندوان، هراز و تهران – شمال خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محسن هاشمی در گفت و گو با خبرنگار بلاغ، گفت: ترافیک امروز سه شنبه (13 اردیبهشت) در محورهای کندوان، هراز و تهران – شمال سنگین است.

وی گفت: در حال حاضر هیچ مداخله جوی در محورهای شمالی گزارش نشده است.

رئیس مرکز مدیریت راه های مازندران با اشاره به اعمال محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان گفت: تردد موتورسیکلت در محورهای کرج – چالوس، هراز و سوادکوه تا ساعت 6 صبح روز شنبه 15 اردیبهشت ماه ممنوع است.

این مقام مسئول ادامه داد: تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت 13 تا 24 امروز سه شنبه 13 اردیبهشت ماه از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع است و با اعلام پلیس راهور در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 از ساعت 00:00 الی 24:00 روز سه شنبه از کرج (میدان امیرکبیر) و اتوبان تهران – شمال به سمت مرزن آباد یکطرفه خواهد بود.

هاشمی افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 22 امروز سه شنبه 13 اردیبهشت ماه از آب اسک به سمت رودهن ممنوع است و در صورت اعلام پلیس راهور در محل، تردد انواع تردد خودروها از ساعت 16 الی 22 روز سه شنبه از رودهن به سمت آب یکطرفه می شود.

رئیس مرکز مدیریت راه های مازندران گفت: تردد انواع تریلر، کامیون و مینی بوس از محور کرج – چالوس و برگشت و تردد تمامی تریلرها در محور هراز همچنان ممنوع است.

وی افزود: تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 6 تا 24 امروز از محور هراز ممنوع است.

هاشمی گفت: تردد انواع تریلر به جز حامل های سوخت و مواد فاسدشدنی از ساعت 8 صبح تا 24 امروز از جنوب به شمال محور تهران – فیروزکوه – قمشهر و بالعکس ممنوع است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید