ترافیک فشرده در جاده ها و بزرگراه های پایتخت


ساعت: 09:16
تاریخ انتشار: 1390/03/21
کد خبر: 1854966

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران از ترافیک سنگین در بزرگراه های پایتخت خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرهنگ مجید رنجبر با اشاره به ترافیک سنگین در بزرگراه های پایتخت گفت: با نگاهی به جاده های تهران از طریق دوربین های کنترل ترافیک شاهد حجم زیادی از ترافیک و آغاز ترافیک در جاده های تهران بودیم.

وی افزود: هم اکنون بزرگراه های شهید همت در مسیر غرب به شرق از پارک جوانمردان، شهید حکیم در مسیر غرب به شرق از باکری و بزرگراه هاشمی رفسنجانی در مسیر غرب به شرق شهید ستاری دارای حجم تردد هستند.

رنجبر ادامه داد: بزرگراه شیخ فضلله در مسیر غرب به شرق بزرگراه جینا، آزادی در مسیر غرب به شرق میدان آزادی و مسیر جنوب به شمال نواب توسط شهید چراغی دارای بار سنگین است.

رئیس مرکز کنترل پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ افزود: در بزرگراه های صدر در مسیر شرق به غرب از کامرانیه، شهید حاج قاسم سلیمانی در مسیر شرق به غرب امام علی (ع)، مسیر جنوب به شمال چمران. در قطعه حکیم به همت، مسیر غربی شرق جاده مخصوص از مینا گلس و غرب شرق بزرگراه از سمت چیتگر شاهد بار ترافیکی صبحگاهی هستیم.

رنجبر خاطرنشان کرد: در بزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب شمیران نو، بزرگراه بابایی در مسیر شرق به غرب از آن زمان تا کنون بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال گلشندوست تردد دارد.

به گفته وی، تیم های پلیس راهنمایی و رانندگی تهران به منظور روان سازی و کنترل ترافیک در تمامی تقاطع ها، معابر و میادین شهر تهران حضور دارند.

انتهای پیام/
منبع: ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید