تراژدی آزمایشی از روسیه تا بوندسلیگا

سردار آزمون ستاره تیم ملی کشورمان پس از دوران طلایی خود در فوتبال روسیه با زنیت سن پترزبورگ راهی بوندسلیگا شد و به تیم لورکوزن پیوست.

ستاره ایرانی از زمستان سال گذشته به لورکوزن پیوست و در این مدت بدشانسی زیادی داشته است. مصدومیت های متعدد مانع از رسیدن این بازیکن به فرم ایده آل شد.

تراژدی آزمایشی از روسیه تا بوندسلیگا

او در شرایط فعلی هفته گذشته مصدوم شد و به احتمال زیاد جام جهانی 2022 قطر را از دست خواهد داد.

در همین رابطه سایت روسی «چمپیونز» از افول ستاره ایرانی پس از خروج از لیگ روسیه خبر داد و نوشت: سردار آزمون پس از جدایی از زنیت همچنان گرفتار بدشانسی است. هفت ماه پس از اولین بازی خود برای بایرلورکوزن، این ملی پوش ایرانی فصل گذشته تنها یک گل به ضعیف ترین تیم بوندسلیگا زد.

ستاره سابق زنیت هنوز روی تخت بیمارستان است. این مهاجم 27 ساله دچار آسیب دیدگی عضلانی شد که برای بهبودی 6 تا 8 هفته زمان نیاز است. این یعنی ستاره سابق لیگ روسیه در خطر از دست دادن جام جهانی و یک تراژدی واقعی فوتبال تست است!

اگر خوش بینانه ترین پیش بینی ها در مورد درمان آزمایشی محقق شود، مهاجم ایرانی می تواند در مرحله گروهی جام جهانی به میدان برود. در بدترین حالت، بازیکن بایرلورکوزن کل مرحله گروهی را از دست خواهد داد و شانس ادامه حضور تیم ملی اش در پلی آف (به خصوص در غیاب خود آزمون) بسیار اندک است.

تراژدی آزمایشی از روسیه تا بوندسلیگا

تیم ملی ایران وارد یک مسابقه چهارگانه سخت شده که در آن هم سیاست و هم فوتبال وجود دارد. رقبای ایران در جام جهانی انگلیس، ولز و آمریکا هستند. بدیهی است که اگر سردار به آمریکایی ها یا انگلیسی ها گل بزند، محبوبیت ستاره سابق زنیت در کشورش به اوج خود می رسد.

ایرانی ها در چارچوب تدارکات برای جام جهانی 24 آبان در دیداری دوستانه به مصاف تیم ملی روسیه خواهند رفت. آزمون که 9 سال در RPL بازی کرد قطعا این دیدار را از دست خواهد داد. امید اصلی تیم ملی در خط حمله مهدی طارمی، مهاجم پورتو خواهد بود که امسال در تمامی رقابت ها 23 گل به ثمر رسانده است.

دیدگاهتان را بنویسید