تراکتورهای گردن کلفت به دنبال اتصالات هستند و جاده های ناهموار را هموار می کنند


زمان: 19:52
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۲
کد خبر: 1807937

سرمربیان تراکتورسازی و نفت آبادان در نشست خبری پیش از دیدار هفته هفدهم صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ با توجه به مصادف شدن نشست خبری بازی تراکتورسازی و نفت آبادان با تمرین تراکتورسازی، کومیونوویچ به جای زونیمیر سولدو در این دیدار حاضر شد.

فابین کومونوویچ سرمربی تراکتورسازی در نشست خبری پیش از بازی با صنعت نفت آبادان گفت: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و از تعطیلی لیگ برتر برای آماده سازی تیم استفاده کردیم. جو بسیار خوبی در تیم حاکم است.

وی افزود: برخی بازیکنان به کرونا مشکوک هستند که امشب یا فردا وضعیت نهایی آنها مشخص می شود. چون دوباره تست تاج دادند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مدت زیادی از بیماری بازیکنانی که آزمایش آنها مثبت بود می گذرد. امیدوارم تست مجدد آنها منفی باشد و به بازی برسند. خوشبختانه حالشان خوب است.

کومییونوویچ گفت: به دنبال یک بازی خوب و تهاجمی هستیم و می دانیم که تیم نفت آبادان چه اهدافی را دنبال می کند و آنها را آنالیز کرده ایم. امیدوارم امتیاز لازم را کسب کنیم.

وی ادامه داد: اگر بازی به شکلی باشد که ما گل می زنیم قطعا وارد کلید دفاعی نمی شویم و بازی خوبی را برای رضایت هواداران ارائه می دهیم.


* منصوریان: تراکتوری ها با گردنه های کلفت به دنبال اتصال و هموارسازی جاده ها هستند

علیرضا منصوریان، سرمربی نفت آبادان در نشست خبری پیش از بازی گفت: روزهای خوبی را در تراکتور گذراندم، هرچند به خاطر تاج نتوانستم هواداران تراکتورسازی را مانند آبادان در ورزشگاه ببینم.

وی گفت: بازی بسیار سختی داریم و با توجه به شرایط و انتظارات تیم تراکتورسازی، جایگاه این تیم جالب نیست. مسابقه برای ما جالب است چون بازی را ترک کردیم که بخشی از آن به داوری بازی برگشت.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: طیبی و خالدی برای بازی فردا مجازات شدند و دو بازیکن ما در بازی دوستانه مقابل رفسنجان مصدوم شدند. علاوه بر این بازیکنانی داریم که کمی ما را اذیت کرده اند و طبق پروتکل های بهداشتی اگر احساس کنیم بازیکنی عطسه می کند یا سرماخوردگی معمولی دارد او را از گروه خود حذف می کنیم زیرا دکتر هراتسیان به ما سفارش کرده که روی آن حساس باشیم. این موضوع.

وی افزود: فکر می کنم بازی زیبایی را به نمایش بگذاریم. ما تیممان را با 25 تا 30 نفر بسته ایم و می دانم که آنها جزو ستاره های ما نیستند، اما سعی می کنیم تیممان را قوی تر کنیم و کمی جوان تر تلاش کنیم.

منصوریان از شکایتش از باشگاه تراکتورسازی و اینکه آیا تراکتور می تواند از بازیکنان جدیدش استفاده کند؟ وی گفت: هواداران تبریزی در پرتو چشمان ما مانند دیگر هواداران هستند اما گویا فوتبال را الگوی دیگری برای کارکنان تبریزی تعریف کرده اند و معتقدند با گردن سخت و پیروزی رابطه بر قوانین هر کاری را می توانند انجام دهند. سال اولی که من کورونا دلتا را گرفتم، رفتند و دبیرکل را متقاعد کردند که پنجره باشگاهشان را باز کند که در آن زمان غیرقانونی بود، زیرا ما رای الزام آور داشتیم. من از رگولاتورها، امنیت و کمیته اخلاق می خواهم به حرف من گوش دهند. رای الزام آور ما را زیر پا گذاشتند و به بازیکنان خارجی پول دادند و نام من و گروهم در سازمان لیگ مطرح شد و تا زمانی که این افراد پول نگرفتند، پنجره باز نشد. بعد با آقای کامرانی فر صحبت کردم و ایشان گفتند که اجازه داده ام و اصلاً مشکلی نیست و ایشان قول می دهم تا 2 ماه دیگر تسویه حساب کنند. 2 ماه گذشت و تسویه نشدند. برخی از دوستان خود را وابسته به فدراسیون فوتبال می دانند و با دخالت در تمام امور باشگاه ها دخالت می کنند.

وی افزود: ما در ایران تیمی بالاتر از استقلال و پرسپولیس نداریم و در 70 سال گذشته اگر 100 تا 150 لیگ برتر و جام حذفی داشته ایم، بیش از 80 تا 85 جام حذفی در جام حذفی حضور داشته است. مجموعه استقلال و پرسپولیس.” وقتی می بینیم تیم پرسپولیس محروم است و می پذیرد که چرا مسئولان تبریزی معتقدند تافته جدا و برای بار دوم با خطی که یکی از عزیزان به آنها داده است، از رای الزام آور ما در CAS آنها شکایت کردند و مارک 1000 فرانک سوئیس را باطل کردند و علامت را باطل کردند تا فدراسیون را متوقف کنند و وقتی متوجه شدند باید 30000 فرانک سوئیس دیگر را لغو کنند، متوقف شدند و سپس از این مبلغ به عنوان تهدیدی برای فدراسیون استفاده کردند. آنها فوتبال بازی می کنند و به آنها می گویند حق دارید ناعادلانه از منصوریان و گروهش شکایت کنید. بعد خون بیگانگان از من رنگارنگ تر شد و رأی ما شکست.

منصوریان گفت: دوباره شکایت کردند و 2 روز پیش دوباره همان رای را از دست دادند، یعنی دوباره رای را از دست دادند، اما دوباره دوستان برای فشار به آقای کامرانی فر و شهاب عزیزی هادم به فدراسیون فوتبال رفتند. من می خواهم به نهادهای نظارتی، امنیتی و مجلس بگویم که در فدراسیون پول خرج می کنید و اگر اجازه ندهید قرارداد بازیکنان خود را ثبت کنیم، صدای نمایندگان، نهادهای نظارتی و امنیتی به گوش می رسد و من. می خواهند بگویند آدرس اشتباه است، وظیفه و تکلیف مراجع نظارتی است که موی سر ما را بچینند و حق را از باطل تشخیص دهند و نماینده مجلس آنجا می نشیند تا حق مردم را بگیرد نه اینکه حق را ناعادلانه بگیرد. و قدرتی که با فوتبال داری تا به ما پول ندهی. استقلال و پرسپولیس وقتی رای نهایی به نفع یک نفر داده می شد و یا باید با او به توافق می رسیدند یا پولش را واریز می کردند، جمع شدند. تا امروز به ما زنگ نزده اند به این امید که از بیرون به 4 نفر زنگ بزنند و به 4 نفر بگویند زنگ بزنند دبیرکل و رئیس فدراسیون را بترسانند.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان خاطرنشان کرد: امروز تذکر می دهم و از کمیته اخلاق می خواهم. اگر کسی مصاحبه می کند، زود با کمیته اخلاق تماس نگیرید.» فساد در فوتبال همین الان در حال رخ دادن است. فردا قبل از بازی ما با تراکتورسازی اگر بتوانند این رای را بدون پرداخت پول به ما بشکنند، به نظر من نه مربیان و نه بازیکنان امنیت ندارند، چون رابطه قانونمند است. همانطور که مدیر حقوقی فدراسیون فوتبال می گوید برای متوقف نشدن فوتبال نباید پا به حق گذاشت و از بیرون بر روابط مسلط شد و همانطور که استاد عزیزم جناب آقای مصطفوی فرمودند نباید در امور داخلی کشور دخالت کنیم. فوتبال از بیرون نمونه بارز مداخله است. امروز در حاشیه فدراسیون فوتبال به من گفتند که در پشت صحنه اتفاقاتی در حال رخ دادن است. خواهش میکنم هیچکس نباید خرج کسی کنه و گروه من باید حقوق بگیره. به دنبال اتصالات نباشید و از جاده های ناهموار استفاده نکنید. بیا پول گروهم را بده و نگذار همان منصوریان پارسال باشم. روزی که به آبادان آمدم گفتم می خواهم تغییر کنم و منصوریان فولاد و نفت و استقلال شوم نه منصوریان تراکتورسازی و آلومینیوم.

وی افزود: دو سه هفته پیش مصاحبه ای انجام دادم و گفتم از آقای نصیرزاده خواستم که به مشکلات باشگاه کاری نداشته باشد و دخالتی نداشته باشد و ایشان با کمال احترام با من مصاحبه کردند و گفتند که هیچ نقشی در این باشگاه نداشته است. تراکتورسازی: سوال من این است که چرا باشگاه تراکتورسازی می‌خواهد چک‌هایی را که سه روز پیش آقایان نصیرزاده و عظیمی برداشت کرده‌اند، بدون اینکه خوشحال باشند و پولی دریافت کنند، به ما بدهد؟ آقای نصیرزاده، شما چه فوتبالی هستید که اسم شما چک است؟ من متوجه شدم و اعتراض می کنم و بعد چک ها را عوض می کنم.ما اصلا چک نمی خواستیم و حساب ما در قراردادمان مشخص است و باید تا قبل از ساعت 12 ظهر فردا حساب ما را شارژ کنند تا بازیکنان جدیدشان بتوانند بازی کنند. سوال من این است که که آقای نصیرزاده سمت شما در فدراسیون فوتبال است و من به عنوان یک برادر کوچکتر به شما می گویم که نقش شما در باشگاه تراکتورسازی چیست که به نام شما چک می شود، پس قطعا در این باشگاه جایگاهی دارید و احتمالاً یک قرارداد نانوشته داشته باشید که می توانید آن را انجام دهید.

منصوریان خاطرنشان کرد: در بازی با تراکتورسازی بدون اینکه به ما احترام بگذارند پنجره این باشگاه را باز کردند و قرارداد 7 بازیکنشان ثبت شد و موفق شدند با نتیجه 3 بر صفر ما را شکست دهند و ما نشد. اعتراض به آقای کامرانی فر امروز از همه کمیته‌های نظارت، امنیت و اخلاق می‌خواهم که وارد این بخش شوند، زیرا در این بخش، روابط تنظیم‌کننده قوانین است و کار را از کمیته اساسنامه و قوه قضائیه و به زور به آقای کامرانی فر جدا می‌کند. آنها اصرار دارند که می توانند کار خود را انجام دهند و دوباره غیرقانونی وارد شوند. اگر فردا این اتفاق بیفتد به نظرم باید در فوتبال فاتحه بخوانیم چون هیچکس در این فوتبال کار مطمئنی نخواهد داشت. من بار دیگر به دیدار هواداران تبریزی رفته بودم و دست آنها را می بوسیدم، اما همه تبریزی ها دوست ندارند نان حرام سر سفره تیمشان باشد. به نظر من به جای اینکه این کارها را انجام دهند تا کسی برای ثبت رکورد این قسمت از مدیریت تیم تراکتورسازی گینس نرود، باید بیایند و مشکلاتشان را حل کنند. چون در تراکتورسازی سه سال و نیم است که 46 مربی و مدیر اجرایی تغییر کرده اند. برگرد تو آینه و به خودت نگاه کن تقصیر توست و طرفدارانت را اینقدر جلوی کسی قرار نده. هواداران چه باشی و چه نباشی نور چشم ما و سایر مربیان هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید