لیست تراکتورهای پرقدرت / از نایب غیرتی تا اوتزاتزا + عکس


ساعت: 19:11
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۴/۲۱
کد خبر: 1882675

با اعلام یک سایت بین المللی، لیست بلندبالایی از بازیکنان فصل گذشته تیم تراکتورسازی در لیست خروجی این تیم قرار گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش آنایی، سایت معتبر و بین المللی «ترنسفرمارکت» که در زمینه نقل و انتقالات و ارزیابی بازیکنان فوتبال فعال است، با انتشار لیست بلندبالایی با حضور 14 بازیکن این تیم، لیست خروجی تیم تراکتورسازی را معرفی کرد. .

پیمان بابایی که در روزهای اخیر با اختلاف زیادی به استقلال پیوست، نتیجه نهایی تراکتورسازی در حالی است که سامان نریمان جهان و محمد مسلم پور در صفحات اجتماعی خود از جدایی خود خبر دادند.

علاوه بر این سه بازیکن داخلی، اکبر ایمانی، تیاگو فریرا، عبدالله ناصری، رضا دقانی، علی دشتی، محمد قادری، محمد بلبلی، نادر محمدی، ناصر سالاری، عرفان سیدی و رضا سیف احمدی در لیست خروج تراکتورسازی قرار دارند. .

این در حالی است که اکبر ایمانی که در پنجره تابستانی پیش فصل لیگ 21 جنجال زیادی به پا کرد، به دلیل بحث سربازی در لیست مازاد تراکتورسازی قرار گرفته است. جایگزین غیور برای پرشور به احتمال زیاد به ملوان خواهد رفت.

تیاگو فریرا مدافع پرتغالی و تنها بازیکن خارجی تراکتورسازی در لیگ بیست و یکم نیز پس از پایان قرارداد کوتاه مدتش با این باشگاه به کشورش بازگشته است. گفته می شد در صورت ماندن ارطغرل ساگام قرارداد این بازیکن تمدید می شود اما این اتفاق نیفتاد.

نادر محمدی معروف به آقای گل لیگ برتر به همراه محمد بلبلی پس از یک نیم فصل ناموفق پشت درهای خروجی تیم پرطرفدار آذربایجان هستند و 2 ورودی این تیم در پنجره زمستانی است و به زودی انجام خواهد شد. از تراکتور بیایید

رضا دقانی و علی دشتی نیز با سابقه عضویت در تیم مغربی پایتخت جذب تراکتور شدند. دشتی چمدان هایش را برای رفتن بسته بود اما داستان دهقانی فرق می کند و او در حالی که در این تیم عملکرد قابل قبولی دارد، هواداران را ترک می کند.

در این لیست عبدالله ناصری و محمد قادری دو دوست جنوبی هستند که در تراکتور به پایان خط رسیده اند. ناصری در فصل گذشته یکی از بازیکنانی بود که بیشترین حضور را در تیم تراکتورسازی داشت، اما معمولا از کادری به عنوان پشتیبان استفاده می شد.

ناصر سالاری، بازیکن پایه دوم تراکتوری ها در فصل گذشته که با شایعه ارتباط فامیلی به این تیم پیوست، نتوانست انتظارات را برآورده کند و به نظر می رسید از این تیم جدا شود.

عرفان سیدی و رضا سیف احمدی، دو جوان بومی که از محصولات آکادمی تراکتورسازی محسوب می‌شوند، تکمیل کننده این لیست هستند. سیدی در پی مصدومیت طولانی مدتش از ترکیب خارج شد و سیف احمدی نیز به دلیل تغییر خط دروازه از ترکیب خارج شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید