برق 10 اکچویتور پرقدرت تهران امروز قطع شد

برق 10 اکچویتور پرقدرت تهران امروز قطع شد

روز جدید : مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: با قطع برق 10 اداره و نهاد اداری پرقدرت تهران در روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری، مجموع قطعی برق دستگاه های اجرایی به 200 دستگاه رسید.

کامبیز ناظریان اظهار داشت: با توجه به اطلاع رسانی و هشدارهای مکرر به مشترکان پرمصرف حوزه اداری، تنها در روز گذشته و امروز 15 و 17 تیرماه بالغ بر 200 دستگاه اداری پرمصرف در پایتخت که کمکی به کاهش مصرف برق نکرده است. دریافتی با تصمیم هیئت وزیران با اطلاع قبلی خاتمه یافت.

وی با بیان اینکه خط قرمز صنعت برق در شرایط کنونی تامین آسایش و آرامش هموطنان است و تمامی کارکنان این صنعت تلاش می کنند تا در تامین برق هموطنان اختلالی ایجاد نشود، گفت: افزایش دمای هوا در سطح شهر هفته ای که به نام مدیریت مصرف انرژی نامگذاری شد، با حفظ پایداری شبکه برق کلانشهر تهران، از تمام توان فنی این شرکت برای اطمینان از مصرف برق در منازل و محل کار هموطنان و مشترکان تهرانی استفاده شد.

ناظران خاطرنشان کردند: برای حفظ جایگاه اجتماعی این ادارات، دیروز و امروز تنها اسامی پرمصرف ترین ها اعلام شد، اما در صورت تداوم عدم همکاری این ادارات، باید اسامی تمامی ادارات عالی رتبه را اعلام کنیم. ادارات مصرف در روزهای آینده

وی گفت: بررسی های میدانی و همچنین گزارش های مربوط به قرائت کنتورهای هوشمند به استثنای موارد معدودی حاکی از کاهش چشمگیر مصرف برق در اکثر بانک های تهران است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ ادامه داد: تعهد، مسئولیت اجتماعی و ملی و همکاری ارزنده مدیران، کارکنان بانک ها و شعب صوفیه قابل تقدیر است و امیدواریم چندین شعبه باقی مانده کاهش مصرف برق را در دستور کار خود قرار دهند.

ناظران گفتند قطع برق در دفاتر پرمصرف تا پایان پیک تابستان به شدت ادامه خواهد داشت.

پژوهشگاه صنعت نفت، بنیاد شهید و امور ایثارگران، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، سازمان ملی زمین و مسکن، شرکت ارتباطات سیار، پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران، شرکت پشتیبانی دامپروری، سرمایه گذاری و کمک های فنی اقتصادی ایران، سازمان رایزنی های فنی و مهندسی و ساختمان شماره 2 شهرداری تهران وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از جمله دفاتر پرمصرفی بود که امروز سه شنبه 6 تیر 1401 قطع شد.

دیدگاهتان را بنویسید