تربیت نیروی انسانی با مهارت بر عهده یک شبکه آموزشی صالح است

ساعت: 15:44
تاریخ انتشار: 1400/10/30
کد خبر: 1802112

آیت الله عبادی گفت: برای احراز صلاحیت باید نیروهای آموزش دیده وارد عرصه شوند و وظیفه شبکه تربیت صالح پرورش نیروی کار ماهر است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از कاورستانآیت الله سید علیرضا عبادی روز پنجشنبه در دیدار رئیس شبکه صالحین آموزش و پرورش معاونت پرورشی مستضعفین سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه طرح تربیت صالحین از نظر کارشناسی استاندارد است، افزود: نیست. کافی است و باید شرایطی وجود داشته باشد که در همه مشاغل و فعالیت ها افراد مطابق با آموزش درگیر کار شوند تا رشد کنند و با تجربه شوند.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مداحان اسلام به ویژه شهید نواب صفوی گفت: تربیت نیروی انسانی اساسی ترین موضوع است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: در خانه ای که پدر و مادر مدیر خانه هستند، محصول فردا حاصل کار نیروی انسانی است که این خانه را اداره می کنند، در مجموعه های دیگر و بزرگتر هم همینطور است. که اگر این نیرو به درستی در زمین تربیت شود، مشکلی نخواهیم داشت.

وی ادامه داد: اگر نیروی انسانی لازم باشد لحظه ای به ظهور حضرت مهدی (عج) تعویق نمی افتد; ما منتظر حضرت مهدی (عج) نیستیم، حضرت مهدی (عج) منتظر نیروی کار است، بنابراین طرح تربیت صالحین از نظر تخصص استاندارد است، بنابراین روش کار نیز بسیار مهم است.

آیت الله عبادی گفت: آموزش به تنهایی مشکلی را حل نمی کند و علاوه بر تحصیل، مهارت لازم است مانند فردی که کتاب درسی و قوانین رانندگی را رعایت کرده اما رانندگی نکرده است.

گفت: تدبیر صالحان یک برنامه حساب شده است و باید آن را دوست بدارید. اجرای این طرح مساوی است و به یک معنا کار کارستان است.»

امام جمعه بیرجند افزود: اکنون در صحنه می بینیم که تنها مشکل کمبود نیروی کار ماهر و آموزش دیده است.

وی گفت: خدا را شکر دل مردم عوض شده و به مجلس و دولت انقلابی رای داده اند اما نیروی کار کجاست؟در جابجایی برخی مدیران تاخیر وجود دارد و چرا به تعویق می افتد؟ زیرا مشکل این است که آیا نیروی کار به دلایلی مشکل دارد یا خیر یا تشخیص آن مشکل است یا در جایگزینی نیروی کار، اما حتی اگر ایجاد کنند و نگذارند نتیجه مشخص است.

آیت الله عبادی گفت: بحمدالله این دولت آرمان خواه در رده های بالا تلاش می کند و کارهای مفیدی انجام می دهد. اگر نیروهای خوب در طبقات پایین تثبیت شوند و نیروهای میانی جایگزین شوند، می توان این فعالیت ها و تلاش ها را تسریع کرد تا همگان شاهد باشند. خانواده و دنیا

وی افزود: دولت اسلامی به قدرت رسیده است و برای ایجاد تمدن اسلامی باید جامعه اسلامی وجود داشته باشد، نیروی صالح بیکار نباشد و اکنون زمینه های خوبی برای کار و تصمیم گیری وجود دارد. مقوله‌های این حرفه‌ها کاملاً درک شده است. «آنها هستند و همه چیز در دست آنهاست، باید مذاکراتی انجام شود که هم به نفع عموم باشد و هم به نفع خودشان و از همه مهمتر به نفع آینده باشد. .

سخنگوی مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی گفت: بسیار مهم است که شما یا سایر حامیان برای رسیدن به این هدف بسیار موثر، مفید و منطقی تلاش کنید و در هر جهت علمی تلاش کنید و نیروی کار آن را در هر کشوری ببینید. وضعیت این کشور و مردمش.»

وی گفت: اگر نیروی کار درست باشد همه چیز درست است و هر جا نقصی داشته باشد به نیروی کار برمی گردد بنابراین طرح شبکه آموزش صالحین یک برنامه حساب شده است و خداوند توفیق دهد که بتوانیم در این موضوع خدمت کنیم. . . “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید