ترخیص خودرو و موتورسیکلت های توقیفی با شرایط ویژه در اصفهان

به مناسبت هفته نیروی انتظامی؛

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان از اجرای طرح فوق العاده ترخیص خودرو و موتورسیکلت های توقیفی در هفته انتظامی با شرایط ویژه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ اصغر زارع بیان داشت: در هفته انتظامی تمام مراکز خدمات رسان پلیس راهور استان اصفهان شامل واحد شماره گذاری، مراکز تعویض پلاک، واحد صدور گواهینامه، واحد ترخیص خودرو و موتورسیکلت و همچنین امور آموزشگاه ها به صورت مضاعف به مردم ارائه خدمات می دهند.

وی افزود: تمام این خدمات که به طور عادی از ساعت 7 صبح تا 14 انجام می شدند با 2 ساعت افزایش ساعت کاری تا ساعت 16 به خدمت رسانی مشغول خواهند بود.

رئیس پلیس راهور از ترخیص فوق العاده خودرو و موتورسیکلت های توقیفی با شرایط ویژه خبر داد و گفت: مالکان وسایل نقلیه توقیفی می توانند با مراجعه به واحد ترخیص خودرو و موتورسیکلت وسایل نقلیه خود را با پرداخت 50 درصد جریمه و الباقی به صورت اقساط با نرخ سال 94 هیئت دولت به مدت 15 روز ترخیص کنند.

سرهنگ زارع خاطر نشان کرد: البته این تسهیلات شامل مالکانی که وسایل نقلیه ای آنها دارای دستور قضائی است نمی شود و این وسایل نقلیه تا زمان حکم ترخیص از سوی مرجع قضائی در توقیف خواهند ماند.



آیا این خبر مفید بود؟


دیدگاهتان را بنویسید