تردد جاده ای آسفالته در دهدشت به 50 هزار متر مربع رسید


ساعت: 15:30
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۹
کد خبر: 1904814

به گفته شهردار دهدشت از ابتدای سال جاری تاکنون 50 هزار متر مربع از معابر دهدشت آسفالت شده است و در صورت تامین وام، 100 هزار متر مربع دیگر از معابر این شهر آسفالت می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس ؛ وقتی صحبت از خیابان ها و کوچه های شهر می شود اولین چیزی که به ذهن خطور می کند خیابانی با آسفالت تمیز است و هیچ تصوری از وجود مشکل در آن خیابان وجود ندارد. به ذهن نمی آید

کثیفی برخی از خیابان ها و کوچه های دهدشت وضعیت نامناسبی را در این شهرستان ایجاد کرده است.

این وضعیت نابسامان مشکلات زیادی را در حمل و نقل و نظافت محیطی برای ساکنان این مناطق ایجاد کرده است اما تاکنون اقدامات مناسبی برای بهبود این مناطق انجام نشده است.

گفتمان دولت مردمی و انقلابی و خدمت به آن باید به عمل تبدیل شود و عملیاتی شدن این امر از طریق مدیران میانی امکان پذیر است و همه باید در خدمت به رفاه مردم تلاش کنند.

78b11485 eb04 471d 9ee2 7ddd800e5849 خبر خاکستری

دولت سیزدهم با شعار خدمات رسانی و محرومیت زدایی شروع به کار کرد و مردم انتظار دارند این خدمات را در زندگی خود ببینند و اگر مسئولان در مشکلات خود در کنار مردم باشند و برای رفع این مشکلات تلاش کنند حتما مردم حمایت خواهند شد.

یکی از مشکلات عدیده شهر کهگیلویه از گذشته تا به امروز مشکل کوچه ها، کوچه های کثیف و یا خیابان های با چاله های زیاد است که متولیان امر به عدم تخصیص اعتبارات لازم و کمبود قیر برای رفع این مشکلات اشاره کردند. مشکلاتی که کیفیت آسفالت این شهرستان را تحت تاثیر قرار می دهد به حدی است که توزیع قیر رایگان در این دولت می تواند تا حدودی از این مشکلات بکاهد.

در همین راستا مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه برای کمک به شهرداری های استان با پیگیری های مکرر، 5 هزار و 750 تن قیر رایگان به 18 شهرداری این استان توزیع شده است. استان توسط سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور. یاسوج یک هزار و 380 تن، دوگنبدان یک هزار و 288 تن، دهشت 966 تن، مادوان و لیک هر کدام 230 تن، چرام 184 تن، باشت و لنده هر کدام 161 تن و دیشمخ 138 تن. سرفاریاب، قلعه رئیسی، سوق، چیتاب، گراب، مارگون، پاتاوه و سیسخت هر کدام 115 تن و بستان 92 تن برای آسفالت معابر محلات هدف طرح بازآفرینی شهری اختصاص یافته است.


efa6d2e4 19cc 45db b562 e2a641bb812a خبر خاکستری

فرزاد بابکان پور هدف از این کار را افزایش شاخص های بهسازی آسفالت شهری در این محلات عنوان کرد و افزود: ساکنان محلات و شهرداری های هدف پیش بینی شده موظفند سهمیه قیر معابر فاقد آسفالت و یا نیاز به تعمیر آسفالت و نحوه انجام آن را هزینه کنند. تقسیم و تقسیم آن همچنین بر اساس جمعیت است.

شهردار دهدشت در این راستا یکی از معیارهای مهم در ارزیابی عملکرد شهرداری ها در ساماندهی و ارتقای کیفی آسفالت معابر و معابر شهر و کوچه ها را به صبح زاگرس گفت: ارتقای کیفیت آسفالت، معابر و خیابان های شهر به عنوان یکی از معیارها، کیفیت زندگی شهروندان را تحت تاثیر قرار می دهد و یکی از موضوعات موثر بر رضایت از کار شهرداری ها محسوب می شود.

علیرضا نیکویی زاده افزود: در راستای بهسازی راه ها، تسهیل در رفت و آمد و تامین رفاه و آسایش شهروندان و همچنین بهبود سیما و منظر شهری بیش از 50 هزار متر مربع از معابر شهر دهدشت به بهره برداری رسیده است. از ابتدای سال جاری آسفالت و آسفالت شده است.


a71b27a5 d60e 481b 8754 63b193f0c09f خبر خاکستری

وی با اشاره به اینکه در این طرح معابر و خیابان هایی وجود دارد که از ابتدای انقلاب تاکنون آسفالت نشده است، تصریح کرد: همه شهروندان حق بهره مندی از مزیت های کیفیت شهری اصول توسعه متوازن شهری را دارند، مصمم به تطبیق آن هستیم. و آسفالت خطوطی که باید تسطیح شود.

وی با اشاره به اینکه در صورت تامین اعتبار لازم 100 هزار متر مربع دیگر از معابر دهدشت آسفالت می شود، ادامه داد: قیر لازم برای آسفالت معابر شهر دهدشت توسط سازمان همیاری، فرسوده شهرداری به صورت رایگان تامین می شود. پارچه، راه و شهرسازی اهدایی به شهرداری است و هزینه اجرای آن از محل اعتبارات داخلی شهرداری بوده است.

وی وجود چاله ها در شهر را یک معضل تعریف کرد و گفت: منابع محدود شهرداری برای رفع نیازها و این حجم از مشکلات کافی نیست.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید