جاده های آسفالته؛ یکی از مهمترین درخواست های شهروندان اهوازی / اجرای تعمیر نوار حفاری خیابان اهواز 86


ساعت: 14:18
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۵
کد خبر: 1908950

مدیرعامل شرکت آبفای خوزستان گفت: طی یک هفته تا 10 روز به صورت فوری و اصولی و برای حفظ کیفیت و استفاده از تمام ظرفیت پیمانکاران شرکت آبفا خوزستان در خصوص تعمیر و مرمت 20 کیلومتر از آبفای خوزستان. طول نوارهای حفاری ناشی از احداث شبکه فاضلاب شهر اهواز در خیابان 86 واقع شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از رهیاب ، آسفالت معابر در شهرهای دیگر شاید درخواستی پیش پا افتاده از سوی شهروندان یک شهر به نظر برسد، اما در اهواز به یکی از مهمترین درخواست های شهروندان تبدیل شده است، چاله ها و چاله ها. در نتیجه تخریب آسفالت از یک سو گودبرداری هایی که از اجرای پروژه های فاضلاب و سایر ارگان ها بدون تعمیر باقی مانده است از سوی دیگر تردد را با مشکل مواجه کرده و موجب نارضایتی شهروندان می شود.

این شهر با توجه به درآمد بالا و بهره مندی از نعمت نفت و گاز می تواند یکی از زیباترین سازه های خیابانی کشور را داشته باشد اما متاسفانه به دلیل بی توجهی وضعیت این منطقه خوب نیست.

سید کریم حسینی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در این باره می گوید: بیش از 130 نقطه از شبکه فاضلاب شهر اهواز کلنگ زنی شده است اما تاکنون اقدامی برای اصلاح و اصلاح صورت نگرفته است. این نکات را تکمیل کنید تا مشکل قاچاق انسان حل شود.

وی افزود: پروژه های نیمه کاره آفا در اهواز باید هر چه سریعتر قبل از شروع بارندگی ها تکمیل و آسفالت شود چرا که باعث ایجاد مزاحمت و مشکل برای مردم می شود.

وضعیت معابر شهری یکی از عوامل تاثیرگذار بر کیفیت زندگی شهروندان و همچنین یکی از شاخص های رضایت از کار شهرداری ها محسوب می شود اما در سال های اخیر مشکلات زیادی به آسفالت خیابان ها و معابر پیوسته است. اهواز به معضلی ناتمام و ماندگار تبدیل شده است و روز به روز برای افزودن بر وخامت این معضل، بیشتر خیابان ها و معابر این شهر حفره دار یا شکسته آسفالت با سوراخ های ریز و درشت با تکه های آسفالت کنده شده از سطح است. زمین که گاهی به راحتی باعث تصادفات رانندگی می شود.

پس از گذشت دو سال، محمدرضا کرمی نژاد، مدیرعامل شرکت آبفا خوزستان در جمع خبرنگاران گفت: مهمترین اولویت آبفا خوزستان در حال حاضر با توجه به آغاز فصل بارندگی، تعمیر حفاری ها و پاکسازی آبفای خوزستان است. نوارهای حفاری در شهر اهواز.

وی افزود: همزمان با پیشرفت لوله کشی و قطعات اتصال، نوارهای گودبرداری بلافاصله مرمت و متعاقباً آسفالت شود تا مانع تردد شهروندان نشود.

کرمی نژاد گفت: مقرر شد 20 کیلومتر نوار حفاری با توجه به احداث شبکه فاضلاب اهواز در مدت زمان یک هفته تا 10 روز به صورت فوری و اصولی تعمیر و مرمت شود و کیفیت آن حفظ شود و از تمام ظرفیت استفاده شود. از پیمانکاران خیابان آبفا خوزستان ۸۶ اقدام شود.

مدیرعامل شرکت آبفا خوزستان بیان کرد: در جلسه مشترکی که با حضور دادستان و بازرسی کل استان خوزستان برگزار شد، مقرر شد عملیات مرمت و احیای 20 کیلومتر گمانه در شهر اهواز به 14 منتخب واگذار شود. پیمانکاران آبفای خوزستان.

وی خیابان های زکی زاده واقع در کوی الغبانال، کندرو جمهوری و خیابان های سیزدهم، چهاردهم و پانزدهم خیابان های پاداد، سردار هاشمی و آریاشهر را از جمله اقدامات مرمت و مرمت نوارهای حفاری اهواز عنوان کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید