تعمیر گیربکس اتوماتیک هیوندای در سرویس تعمیر آنلاین گیربکس

ساعت: 19:33
تاریخ انتشار: 14/08/1400
کد خبر: 1780827

گیربکس های اتوماتیک داخلی در واقع یک مبدل گشتاور اتوماتیک هستند. در صورتی که گیربکس دوکلاچه خودروهای هیوندای دارای گیربکس دستی و اتوماتیک بوده و برای تعویض دنده از دو کلاچه استفاده می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ خودروهای هیوندای از جمله خودروهای محبوب، مقرون به صرفه و بادوام در کشور هستند.

اگر هیوندای شما با گیربکس اتوماتیک مشکل دارد، گیربکس آنلاین با کادری مجرب در کنار شماست. تعمیر گیربکس اتوماتیک هیوندای شما اقدام کنید

برای تعمیر گیربکس هیوندای باید نوع گیربکس خودروی خود را بدانید.

گیربکس های اتوماتیک داخلی در واقع یک مبدل گشتاور اتوماتیک هستند. در صورتی که گیربکس دوکلاچه خودروهای هیوندای دارای گیربکس دستی و اتوماتیک بوده و برای تعویض دنده از دو کلاچه استفاده می شود.

هیوندای در نسل جدید خودروهای خود نیز از نوع دنده دستی بدون نیاز به کلاچ استفاده می کند که رانندگی را بسیار راحت می کند.

در نسل جدید خودروهای هیوندای، برخی مدل ها از جعبه دنده شش سرعته و مدل های جدیدتر از گیربکس هشت سرعته استفاده می کنند.

گیربکس آنلاین از نظر تجربه گسترده آن تعمیر گیربکس هیوندای در مدل های مختلف کار می کند و شما می توانید با خیال راحت به گیربکس آنلاین مراجعه کنید تا بدون توجه به مدل خودروی خود بهترین خدمات را در زمینه تعمیر گیربکس هیوندای دریافت کنید.

خدمات تعویض گیربکس هیوندای

بسیاری از افراد گیربکس را قطعه ای می دانند که نیازی به مراقبت ندارد و در طول سال های استفاده از خودرو کمتر به سرویس گیربکس مراجعه می کنند و همین مشکل باعث می شود بیش از سایرین درگیر تعمیر گیربکس هیوندای خود باشند.

گیربکس شامل مجموعه ای از قطعات است که نقش کلیدی در خودرو دارند. این قطعات برای عملکرد بهتر نیاز به تعمیر و نگهداری دوره ای دارند. گیربکس نیز مانند موتور برای کارکرد بدون مشکل و درگیر شدن قطعاتی که در سرویس های دوره ای در زمان و کارکرد خاص نیاز به تعویض دارند، روغن کاری می شود. عدم انجام سرویس های دوره ای آسیب زیادی به گیربکس هیوندای شما وارد می کند و تعمیر گیربکس هیوندای را برای شما زمان بر و هزینه بر می کند.

گیربکس آنلاین تمامی خدمات لازم برای سرویس های دوره ای گیربکس هیوندای را ارائه می دهد و شما می توانید بدون توجه به مدل خودروی خود برای سرویس های دوره ای به گیربکس آنلاین مراجعه کنید. کارشناسان آنلاین گیربکس آماده ارائه خدمات جدید تعمیر گیربکس هیوندای و خدمات تکراری آن می باشند.

عیب یابی گیربکس اتوماتیک هیوندای

تشخیص صحیح مشکل گیربکس هیوندای می تواند هزینه و زمان تعمیر را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

به لطف سالها تجربه در مجموعه آنلاین گیربکس و آشنایی با انواع گیربکس هیوندای و مشکلات مرتبط با آن، تشخیص مشکل شما با گیربکس هیوندای در اسرع وقت انجام خواهد شد.

اگر گیربکس هیوندای به درستی تعمیر نشود می تواند به سایز قطعات گیربکس نیز آسیب برساند که در نهایت باعث تعویض گیربکس و خرید گیربکس جدید می شود. پس موضوع عیب یابی صحیح و استفاده از تجربه غنی مجموعه آنلاین گیربکس را جدی بگیرید تا گیربکس هیوندای خود را در کمترین زمان ممکن و با بهترین قیمت تعمیر کنید.

گیربکس 8 سرعته اتوماتیک هیوندای (مدل FR)

قبل از تعمیر گیربکس اتوماتیک هیوندای، باید بدانید که گیربکس هشت سرعته چگونه و چگونه کار می کند.

یکی از دستاوردهای قابل توجه در فناوری تولید و طراحی گیربکس های هشت سرعته اتوماتیک، نوآوری جدید شرکت هیوندای موتور در تولید مدل FR است.

ویژگی های این گیربکس جدید مبتنی بر طراحی منحصر به فرد است که با ترکیب حدود 130 فناوری جدید و نوآوری ثبت شده با نام هیوندای تولید شده است.

برای بهبود راندمان و عملکرد این گیربکس و همچنین کاهش مصرف سوخت، در چند مرحله و به گونه ای طراحی شده است که گیربکس بزرگ و عریض ساخته شده و همچنین قابلیت تعویض و پرش در دنده های مختلف را دارد. .

این گیربکس دارای هشت دنده مستقیم و یک دنده عقب می باشد.

در داخل سیستم 4 کلاچ، دو ترمز و یک کلاچ یک طرفه وجود دارد که دو تای آن برای حرکت در هر جهت، یکی در مسیر مستقیم و دیگری در عقب مورد نیاز است. مبدل گشتاور یک رابط بسیار کلیدی است که وظیفه انتقال نیرو از موتور به گیربکس اتوماتیک را بر عهده دارد.

استراتژی چسبندگی بهبود یافته با کنترل دقیق و کامل کلاچ کنترل توربین، مصرف سوخت را حتی در صورت تاخیر کاهش می دهد.

محفظه روغن که شامل فیلتر روغن نیز می شود، از پلاستیک ساخته شده است تا وزن گیربکس را کاهش دهد.

بدنه سوپاپ گیربکس هشت سرعته دارای شش شیر برقی برای کنترل مستقیم است.

شیرهای برقی کنترل مستقیم می توانند فشار هیدرولیک را مستقیماً به کوپلینگ های موجود بدون نیاز به دریچه های قرقره اعمال کنند.

با شیرهای برقی کنترل مستقیم، تعویض دنده ها بسیار روان تر، با کیفیت بهتر و با کاهش 40 درصدی فشار نسبت به سیستم های کنترل هیدرولیک قدیمی امکان پذیر است.

یکی دیگر از ویژگی های جدید و راحت گیربکس هشت سرعته اتوماتیک هیوندای استفاده از سیستم تعویض کابل برق است.

این سیستم امکان کنترل گیربکس اتوماتیک را به جای کابل و ریل هیدرولیک توسط سیستم های الکترونیکی می دهد. سیستم تعویض کابل برق به ارزش خودرو می افزاید تا راحتی و آسایش راننده و سرنشینان را افزایش دهد.

شرایط مختلف رانندگی توسط گیربکس توسعه یافته بهینه شده است که به طور همزمان مصرف سوخت را کاهش می دهد و عملکرد سیستم را بهبود می بخشد.

افزایش سطح دنده در دورهای بسیار پایین موتور، مقدار NBH را تصحیح می کند، همچنین مصرف سوخت را با کاهش آلاینده ها تصحیح می کند، در عین حال افزایش شتاب و همچنین افزایش تحرک و کیفیت سوئیچینگ را افزایش می دهد. این شرکت به طور مداوم بر روی تولید یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک کار می کند تا بر چالش های فناوری موتور و سیستم انتقال قدرت غلبه کند.

بهترین خدمات تعمیر گیربکس هیوندای

به تعمیر گیربکس اتوماتیک هیوندای مدل های هیوندای سانتافه، هیوندای ویناتا توسان، هیوندای النترا که از پرطرفدارترین مدل های هیوندای در ایران هستند به گیربکس آنلاین مراجعه کنید که کادری مجرب و تیمی متخصص دارد. تعمیر گاز علف های هرز، رفع ترک ها، تعویض روغن و … از مواردی است که باید توسط متخصصین تعمیر گیربکس اتوماتیک هیوندای انجام شود.

دیدگاهتان را بنویسید