خدمات مدرسه برای سرویس آنلاین شد

ساعت: 14:36
تاریخ انتشار: 1300/08/17
کد خبر: 1782661

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: بیش از 3 هزار دستگاه خودرو در اصفهان آماده خدمات رسانی به مدارس هستند. به محض اعلام تاج و آموزش و پرورش منتظر از سرگیری سرویس مدارس با مجوز کارگروه ماده 18 هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ هادی منوچهری در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز؛ وی در خصوص شرایط سرویس دهی به رانندگان در مدارس با توجه به مهیا بودن مدارس گفت: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده برای شروع آموزش های درون مدرسه ای در مدارس، رانندگانی که برای سرویس مدارس استفاده می شوند باید واکسینه شوند و خوشبختانه تعداد قابل توجهی از رانندگان ما می‌گوید: «در حوزه سرویس مدارس در این مدت با رعایت نکات بهداشتی مانند استفاده از ماسک و فاصله‌گذاری اجتماعی با بازگشایی مدارس در سرویس‌ها واکسینه شدند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان افزود: لازم به ذکر است که ستاد آموزش و پرورش و تاج حداقل برای حضور دانش آموزان در مدارس برنامه ریزی کرده اند و در صورت اعلام حضور دانش آموزان در کلاس ها به صورت حضوری و حداقل، این سرویس نیز بیشتر از 3000 خودرو در اصفهان آماده سرویس دهی به مدارس است.

وی اذعان داشت: قبل از شیوع بیماری همه گیر تاج، حدود 74 هزار دانش آموز در اصفهان از سرویس مدارس استفاده می کردند. علاوه بر این، بیش از 50 شرکت حمل و نقل دانش آموزی با بیش از 8500 راننده با شیوع ویروس کرونا این 74000 دانش آموز را جابه جا کردند. نزدیک به دو سال است که خدمات مدارس تعطیل شده است. همچنین وظیفه حمل و نقل دانش آموزان را بر عهده دارد.

منوچهری ادامه داد: در دو سال اخیر و در ایام تاج گذاری سرویس مدارس تعطیل شده است اما شاید به استثنای برخی از والدین خدمات شخصی خود را محدود کرده اند اما در این مدت هیچ خدماتی ارائه نکرده ایم. منتظر اعلام ستاد تاجگذاری و آموزش و پرورش هستیم «با مجوز کارگروه ماده 18 سرویس مدارس از سر گرفته می شود و امسال هزینه سرویس مدارس در اصفهان نسبت به سال قبل 25 درصد افزایش می یابد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید