عملیات ترمیم نوار حفاری خیابان های منطقه 2 زاهدان انجام شد.


ساعت: 10:53
تاریخ انتشار: 1301/07/18
کد خبر: 1902307

خیابان های شهر زاهدان پس از چند ماه توسط شهرداری منطقه 2 در خصوص مرمت و بهسازی آسفالت خیابان ها محقق شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش عصرمون، اگرچه سال هاست شهر زاهدان را کلان شهر می نامند، اما با وجود جاده های غیراستاندارد، توسعه ناهموار شهری و نبود خدمات و امکانات اجتماعی فراوان، این سوال در ذهن بسیاری از شهروندان ایجاد می شود که چگونه زاهدان را کلان شهر یدک می کشند.

مناسب‌سازی فضاهای شهری به‌ویژه پیاده‌روها یکی از موضوعات اصلی است که از جنبه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی و بهداشتی تأثیر بسزایی و نقش مهمی در زندگی شهروندان دارد.

شهرداری های مناطق به منظور ارائه خدمات بهینه، تامین امنیت و آسایش شهروندان و افزایش زیبایی بصری شهر با برنامه ریزی مناسب در طول سال تعمیر و بهسازی پارک های محله ای را در دستور کار خود قرار دهند.

با وجود فرصت های اقتصادی فراوان در این شهر، اکثر معابر آسفالت و آسفالت نیست و تردد روزانه وسایل نقلیه و عابران پیاده در معابر عمومی شهر با چالش هایی همراه است.

وضعیت نامناسب آسفالت و خاکی خیابان های بهشتی و امیرالمومنین زاهدان معضلی است که هنوز به پایان نرسیده است که علاوه بر تاثیر منفی بر سیمای شهر، گلایه و نارضایتی را نیز در پی داشته است. شهروندان

در حالی که بانوان زاهدانی از وضعیت پارک بانوان این شهر به دلیل مشکلات آن راضی نیستند، احداث پارک جدید بانوان در دستور کار شهرداری زاهدان قرار گرفته است.

ایجاد پارک بانوان یکی از مهمترین برنامه ها در زمینه حضور بیشتر و بهتر زنان در جامعه است که تفکیک فضاهای گردشگری و تفریحی به عنوان پارک یکی از این راهکارهاست.

فاز 2 پارک زنان در فوریه افتتاح می شود

در همین راستا شهردار منطقه 2 در تیرماه طی پیگیری های خبرنگار ما با بیان اینکه این خدمات در بودجه عمرانی این شهرداری پیش بینی شده است، گفت: آسفالت منطقه امیرالمومنین بهشتی. ، خیابان های مهر، خیام، ثارالله، پاستور و امیرکبیر در دستور کار ساخت و ساز و خدمات شهری در این منطقه قرار دارد.

پیمان نارویی ادامه داد: 95 درصد عملیات ترمیم آسفالت خیابان های امیرالمومنین، بهشتی، مصطفی خمینی و میرزای شیرازی انجام شده است.

شهردار منطقه 2 بیان کرد: پیاده روی خیابان بهشتی و امیرالمومنین تکمیل شده و خیابان بهشتی تا پایان ماه زوج و فرد می شود.

وی افزود: فضای سبز فاز 2 پارک بانوان در دست اجراست که شامل آب نما، نصب آلاچیق، برگزاری بازارچه محلی، اتاق مادر و کودک، مینی گلف، فوتبال، اسکواش و پارک های محلی در دست اجراست.

نارویی گفت: فاز دوم پارک بانوان که کل پروژه عمرانی آن در حال انجام است تا بهمن ماه امسال افتتاح می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید