انجام عملیات مشترک رفع آسیب های اجتماعی در محله هرندی / 5 خطر اولین عملیات مشترک در تمامی مناطق

ساعت: 10:48
تاریخ انتشار: 1400/08/30
کد خبر: 1785984

فرمانده سپاه محمد رسول الله گفت: بسیج برای شش محله آسیب دیده تهران قرارگاه ایجاد کرده و قرار است پنجم آذرماه اولین عملیات مشترک خود را در تمامی مناطق منطقه هرندی آغاز کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار حسن زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله امروز در حاشیه حضور در شورای شهر در جمع خبرنگاران گفت: بسیج در ابتدا برای رفع تهدید متولد شد، یعنی زمانی که امام خمینی (ره) مردم را تهدید کردند، بسیج آنها را پیدا کرد. «بسیج تجربه زیادی در حل مشکلات دارد و دلیل آن هم توانایی مردم در بسیج است.

وی افزود: در بحث آلودگی هوا و سایر موارد اعلام آمادگی کرده ایم، گروه های تخصصی بسیج داریم. با توجه به زمان‌بر بودن برخی از این مشکلات و در اختیار داشتن کارشناسان خوب بسیج، آمادگی خود را برای رفع آلودگی هوا و مشکلات ترافیکی اعلام کرده‌ایم.

وی با اشاره به آسیب های اجتماعی در شهر تهران گفت: متاسفانه چندین محله آسیب دیده در تهران داریم. اخیراً بسیج با تجربه خود پایگاهی را برای 6 محله آسیب دیده تهران ایجاد کرده و با توانمندی های خود به ویژه گروه های جهادی قرار است از پنجم آذرماه اولین عملیات مشترک در تمامی مناطق منطقه هرندی آغاز شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید