مساجد فعال محله را از آسیب های اجتماعی محافظت می کند


ساعت: 16:47
تاریخ انتشار: 06/01/1401
کد خبر: 1892084

حجت الاسلام شاهرخی گفت: مساجد فعال محلات را از آسیب های اجتماعی حفظ می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سفیرافلاک، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی ظهر امروز در مراسم افتتاحیه مسجد امام رضا(ع) اظهار داشت: مسجد از ابتکارات اسلام است. و یاد و نام خدا با دیگران فرق دارد.

وی افزود: مساجد ثمره اعتلای فرهنگی و دینی را به بار می آورد و هرجا مسجدی فعال تشکیل شود، طبیعتاً آن مکان از آسیب های اجتماعی مصون خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در لرستان تصریح کرد: مساجد خانه خدا هستند و هر مکانی که مسجد باشد خانه خداست، لذا مردم به زیارت مساجد علاقه مند هستند و از برنامه های دینی، مذهبی و اجتماعی آن بهره مند می شوند.

حجت الاسلام شاهرخی خاطرنشان کرد: مساجد نیز کاستی هایی دارند، با سازمان برنامه و بودجه و استاندار صحبت کردیم و قول دادند دستوری برای برخی مساجد لحاظ شود که با مبالغ ناچیز مشکلات آنها حل شود.

وی بیان کرد: در هفته های آینده مساجدی که مشکل کمبود اعتبارات را حل کنند در دستور کار قرار می گیرد و باید مسیر را ادامه دهیم تا به قله های بلند فرهنگی و پیشرفت اقتصادی برسیم و آینده برای ما روشن است قله های پیروز شد و همانطور که جمهوری اسلامی در این سالها به موفقیت رسیده است، با رهنمودهای مقام معظم رهبری و پایبندی همه مردم به آرمانها و ارزشهای اسلامی به نقطه پیروزی خواهیم رسید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید