برنامه سپاه تهران بزرگ برای حل مشکل محله هرندی

ساعت: 22:07
تاریخ انتشار: 1400/08/30
کد خبر: 1786206

سردار حسن زاده گفت: در خطر پنجم در منطقه هرندی اولین عملیات مشترک و هماهنگ در تمامی مناطق آغاز می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از تهران پرس; سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ در حاشیه بیست و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه بسیج برای رفع تهدیدها متولد شده است، اظهار کرد: بسیج را با نگاهی الهام بخش تشکیل دادند و بعد از آن یک تهدید. دیگری خنثی و به فرصت تبدیل شد.

وی ادامه داد: بسی تجربه زیادی در حل مشکلات و تهدیدات در حوزه نظامی، اجتماعی، فرهنگی و بهداشتی دارد. ظرفیت بسیج یک ظرفیت مردمی است و اینکه عده ای بسیج را در قالب پایگاه می بینند اشتباه است.

فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ با بیان اینکه نیروی محرکه بسیج مردمی هستند، گفت: در بحث آلودگی هوا نیازمند طرح ها و ایده های نو هستیم.

سردار حسن زاده افزود: در بسیج اتاق فکر داریم و در گذشته نیز برای رفع آلودگی هوا اعلام آمادگی کرده ایم.

وی خاطرنشان کرد: رفع مشکلات آلودگی هوا و ترافیک زمان بر است و بسیج آمادگی دارد در این زمینه کمک کند.

فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ در خصوص برنامه های سپاه برای رسیدگی به محله های شوش، مولوی و هرندی، گفت: چندین محله آسیب دیده داریم. در چند روز اخیر پایگاهی برای رسیدگی به مشکلات شش محله آسیب دیده تهران در بسیج راه اندازی شده است.

وی گفت: امروز گروه های جهادی تخصصی در حوزه عمرانی، اجتماعی، فرهنگی، بهداشتی و علمی داریم که با برنامه ای منسجم به این حوزه ها خواهند پرداخت.

سردار حسن زاده گفت: در خطر پنجم در منطقه هرندی اولین عملیات مشترک و هماهنگ در تمامی مناطق آغاز می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید