ترس رسانه های آمریکایی از ایران و چگونگی آن

ترس رسانه های آمریکایی از ایران و چگونگی آن

شبکه آمریکایی ESPN پس از شکست ایران از انگلیس در اولین بازی جام جهانی نوشت ایران تحت هدایت «کارلوس کی روش فوق عملگرا» به هیچ وجه نمی تواند با انگلیس برابری کند. سیستم بیش از حد محافظه کار کی روش نتیجه معکوس داد و تیم ملی ایران در اولین بازی خود در جام جهانی 2022 قطر 6 بر 2 مغلوب انگلیس شد.

رسانه های آمریکایی به مصدومیت علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی ایران در ابتدای بازی اشاره کردند و نوشتند که از ابتدا مشخص بود کی روش با 6 مدافع به میدان رفت چه برنامه ای داشت اما برنامه اش جواب نداد و وزنه استرس روانی را نمی توان نادیده گرفت.

ESPN به ایران برای ادامه مسابقات توصیه کرد و نوشت: ایران اکنون باید برای شکست دادن ولز و آمریکا به میدان برود و برای این کار حس ماجراجویی و اعتماد به تیم خود را بیشتر نشان دهید. «مهدی طارمی» با دو گلی که به انگلیس زد نشان داد انگلیس باید نگران خط دفاعی خود باشد. ایران بازیکنان هجومی خوبی دارد که می توانند برای آمریکا و ولز همه جور مشکل ایجاد کنند. حالا تیم ملی باید اعتماد به نفس داشته باشد و مسابقات را از دو حریف آینده خود بگیرد.

علیرضا جهانبخش پس از بازی شب گذشته با انگلیس به ESPN گفت: تمام تمرکز ما روی بازی بعدی است. این بازی تمام شد و امیدواریم بازی بعدی را ببریم.

رسانه های آمریکایی در پایان این مقاله می نویسند که اولین بازی برای ایران تمام شده و اکنون جام جهانی آنها تمام نشده است. به شرطی که حس ماجراجویی داشته باشند و در برابر ولز و آمریکا تلاش بیشتری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید