جنبه مهم جهاد تبیین چگونگی غبار زدایی از پیشرفت انقلاب است


ساعت: 21:00
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1812284

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: یک بعد جهاد این است که تبیین کنیم که نباید اجازه دهیم پیشرفت انقلاب نادیده گرفته شود و دشمن روی آن غبارآلود کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش کوم ، فردا حجت الاسلام والمسلمین «عبدالله حاجی صادقی» نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مراسم تجلیل از اساتید بسیجی حوزه علمیه کوم را که به مناسبت عید سعید غدیر خم برگزار شد. فطر در تیپ 83 امام جعفر صادق(ع) گفت: در روز عید خداوند را به خاطر همه نعمت هایش به ویژه نعمت های هدایت و ولایتمداری شکر می کنیم.

وی ادامه داد: یکی دیگر از موهبت های الهی لشکر امام زمان (عج) است که خداوند این توفیق را به ما عطا فرموده تا وارث رسالت انبیا و اولیای الهی باشیم.

حاجی صادقی گفت: ما به عنوان پیامبر در سه بعد معرفی دین خدا، اقامه دین خدا و دفاع از دین خدا رسالت داریم و جانشین آنها هستیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به لقب یوم الله گفت: لقب ایام الله مسلماً به ایام خاصی اطلاق می شود که برای حوادثی که اتفاق می افتد یا اتفاق می افتد ایام خاص و امر خداوند متعال ممتاز است. ظاهر می شود. «و درخشندگی و درخشندگی خارق العاده ای وجود دارد.

حاجی صادقی با بیان اینکه در ادبیات دینی ما چهار یوم الله وجود دارد، گفت: باید ارتباط آن ها را با جامعه اسلامی پیدا کنیم و هرکس در هر زمان و مکان ببیند که در تبیین این چهار روز به درگاه خداوند به ویژه اساتید چه کرده است. بسیجیان و شهدایی که وارثان پیامبر و اهل بیت (ع) هستند.

وی قیامت را روز تولد اسلام عنوان کرد و با بیان اینکه قرآن برای همه زندگی و برنامه های اجتماعی ما برنامه دارد، افزود: هیچ نسخه و منبعی برای تبیین جهادی مانند قرآن وجود ندارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه بر اساس منویات مقام معظم رهبری مشکلات ما ناشی از عدم رعایت موازین شرعی است، گفت: مقام معظم رهبری عالی ترین و محبوب ترین الگوی حکومتی و اساتید بسیجی هستند. باید آن را توضیح دهد

وی افزود: یک بعد جهاد این است که نگذاریم خیر و پیشرفت انقلاب نادیده گرفته شود و دشمن روی آن غبارآلود کند.

حاجی صادقی تاکید کرد: رفع تحریم ها به عهده ما نیست، بلکه خنثی سازی آن بر عهده ماست که باید تبیین شود و بدنه دولت باید متدین، متدین باشد به این معنا که فعالیت ها و تلاش هایشان مبتنی بر دین باشد. تا شاهد حل مشکلات باشیم .

وی با اشاره به 4 یوم الله در تقویم نظام اسلامی گفت: دشمن به خوبی می داند که با هیچ نیرویی غیر از مسلمانان نمی تواند به اسلام حمله کند لذا قصد دارد با تهدید اسلام در حوزه های علمیه نفوذ کند.

سخنگوی سپاه ادامه داد: دشمنان انقلاب اسلامی هرگز دست از دشمنی برنداشته و برای نابودی انقلاب و بیداری اسلامی برنامه‌های مختلفی دارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید