ترس صهیونیست ها از انتقام ایران پس از ترور شهید داود جعفری


ساعت: 03:33
تاریخ انتشار: 09/07/1401
کد خبر: 1914123

رسانه های صهیونیستی از ترس و وحشت این رژیم به دلیل اقدامات احتمالی ایران در تلافی کشته شدن شهید داود جعفری خبر دادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روسیه الیوم، رسانه های صهیونیستی از ترس و وحشت در محافل این رژیم به دلیل اقدامات احتمالی ایران پس از ترور شهید داود جعفری در دمشق خبر می دهند.

بر اساس این گزارش، شبکه عبری کان اعلام کرد که رژیم صهیونیستی پس از کشته شدن شهید داود جعفری در دمشق، پایتخت سوریه، خود را برای انتقام از ایران آماده می کند.

این شبکه افزود: بیم آن می رود که ایران قصد دارد انتقام کشته شدن داود جعفری یکی از افسران سپاه پاسداران را از ماموران بگیرد. چون در تشییع جنازه جعفری فرماندهان سپاه حضور داشتند که نشان از جایگاه و جایگاه او در سپاه دارد.

خان ادامه داد: منابع آگاه پنجشنبه گذشته گفتند که اسرائیل تدابیر امنیتی را برای مقامات ارشد دستگاه های امنیتی خارج از کشور به همراه عوامل سابق موساد تشدید خواهد کرد.

لازم به ذکر است، شهید داود جعفری از نیروهای هوافضای سپاه بود که روز سه شنبه ۱۰ آذرماه در حوالی دمشق بر اثر انفجار بمب کنار جاده ای به شهادت رسید.

سپاه در بیانیه ای رژیم صهیونیستی را مسئول شهادت وی دانست.

به گزارش مهر، شهید داود جعفری یکی از پاسدارانی است که زمستان 1393 به همراه جمعی از همکارانش تفنگداران آمریکایی وارد شده به مرزهای آبی کشورمان را در خلیج فارس (حوالی جزیره فارس) دستگیر کردند. . .

این شهید والامقام اهل روستای کلات کوروش و شهرستان کارزین بود.

دیدگاهتان را بنویسید